1402/02/23-13:16

۷ نظامی پاکستان طی درگیری با تروریست‌ها در بلوچستان کشته شدند

۷ نظامی پاکستان طی درگیری با تروریست‌ها در بلوچستان کشته شدند

هفت نظامی پاکستان طی درگیری با عناصر تروریستی که به کمپ نیروهای مرزبانی در ایالت بلوچستان حمله کرده بودند، جان باخته و در عملیات پاکسازی نیز ۶ مهاجم کشته شدند.

به گزارش دولت بهار به نقل از روابط عمومی ارتش پاکستان، عملیات دفع حمله تروریستی به کمپ نیروهای مرزبانی در منطقه «مسلم باغ» واقع در شمال ایالت بلوچستان که یک روز به طول انجامید، ساعاتی پیش به پایان رسید و تمامی مهاجمان در این درگیری کشته شدند.

ارتش پاکستان اعلام کرد که عملیات پیچیده علیه تروریست‌ها که این عناصر چند خانواده را نیز به گروگان گرفته بودند ساعاتی پیش به پایان رسید و همه شش تروریست طی این نبرد کشته شدند. ۶ غیرنظامی از جمله یک زن نیز زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله به کمپ نیروهای امنیتی پاکستان در بلوچستان را برعهده نگرفته است در عین حال شورشیان تجزیه طلب بلوچ در گذشته مسوولیت بسیاری از حملات و بمب‌گذاری‌ها علیه نیروهای امنیتی در بلوچستان پاکستان را برعهده گرفته‌اند.

طی یکسال گذشته تحرکات عناصر تروریستی و حملات این گروه ها به مواضع نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق مختلف از جمله استان‌های بلوچستان و خیبرپختونخوا شدت گرفته و مسؤولیت اکثر این عملیات‌ را گروه‌های تروریستی تحریک طالبان پاکستان، داعش خوراسان و شورشیان ارتش آزادیخواه بلوچ برعهده گرفته‌اند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب