1402/03/26-21:37

کریمی: همکاری با لوپز منتفی شد

کریمی: همکاری با لوپز منتفی شد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه همکاری با لوپز اسپانیایی منتفی شد، گفت: سرمربی جدید استقلال فردا از بین گزینه‌های ایرانی معرفی می‌شود.

به گزارش دولت بهار، حجت کریمی در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: بعد از اینکه ریکاردو ساپینتو با ما قطع همکاری کرد، چند گزینه مورد نظر قرار گرفت و از لوپز اسپانیایی دعوت کردیم تا به ایران بیاید و امکانات را ببیند. جلسه‌ای با او داشتیم و از امکانات نیز بازدید کرد. لوپز معتقد بود استقلال زیر ساخت ندارد. کار لوپز با استقلال تمام شد و او نیز به کشورس برگشت و فردا مربی استقلال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال، گفت: مربی تیم فردا عصر از بین گزینه‌های ایران اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نشست خبری گزینه سرمربی باشگاه استقلال نیز افزود: خبرنگاران مقابل در باشگاه بودند و برای اینکه به اصحاب رسانه بی‌احترامی نشود ما دعوت کردیم به طبقه سوم بیایند و یک نشست داشتند. این نشست خبری رسمی نبود بلکه به خاطر احترام به خبرنگارانی بود که چند ساعت منتظر بودند.

کریمی در خصوص مجوز حرفه‌ای استقلال نیز عنوان کرد: با مهدی تاج جلساتی داشتیم و در تلاشیم مجوز را کسب کنیم. همچنین بازیکنان ما با باشگاه قرارداد دارند و مربی اگر بیاید در خصوص آنان نظر خواهند داد. در خصوص رعایت سقف بودجه اعتراضی ندارم اما قراردادهایی در سال گذشته بسته شده که با سقف بودجه کنونی همخوانی ندارد. باید راهکاری برای قراردادهای که سال گذشته بسته شده پیدا کنیم.

وی گفت: استقلال سال گذشته بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب