1402/03/28-16:27

لیست باشگاه هایی که طارمی را می خواهند

لیست باشگاه هایی که طارمی را می خواهند

مهدی طارمی مشتریان زیادی در فوتبال اروپا دارد و پیش از این هم از میلان، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد به عنوان دیگر مشتریان بزرگ این بازیکن یاد شد و به نظر می‌رسد که او می‌خواهد در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد.

به گزارش دولت بهار به نقل از شفقنا، مهدی طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد. او فصل بسیار خوبی را با این تیم تجربه کرد و توانست عنوان آقای گلی را در لیگ پرتغال به دست آورد. او در ۵۱ بازی با پیراهن پورتو در همه رقابت‌ها، فصل قبل توانست ۳۱ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل هم بدهد. سایت ترانسفر مارکت ارزش این مهاجم ایرانی را ۲۰ میلیون یورو اعلام کرده است.

در زیر نگاهی به بررسی پیشنهادات برای مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو می پردازیم:

عزم منچستر یونایتد برای شکار «طارمی»

سایت «oldtraffordfaithful» انگلیس از عزم جدی باشگاه منچستریونایتد برای شکار مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان خبر داد.

این رسانه انگلیسی نوشت: «باشگاه منچستریونایتد می تواند گزینه‌ای مشابه با کین را خریداری کند و هزینه زیادی نکند. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با درخشش در ترکیب این تیم می‌تواند بهترین گزینه باشد.»

در تحلیل این رسانه آمده است: پورتو نمی‌خواهد ستاره خود را از دست بدهد، اگرچه ممکن است ناتوان باشد، زیرا چنین وزنه‌های اروپایی به طارمی علاقه نشان می‌دهند.

با این حال، قیمت درخواستی آنها ممکن است افزایش یابد زیرا این دو طرف ممکن است درگیر نبرد نقل و انتقالاتی برای جذب طارمی شوند. برای بازیکن، هر کدام حرکت بزرگی خواهد بود. فوتبال لیگ قهرمانان، دستمزدهای بالاتر، کانون توجه بیشتر و بازی با فوتبالیست های برتر. بدون شک او برای تحقق این معامله تلاش می کند زیرا این احتمالا آخرین شانس او برای یک حرکت بزرگ است. برای یونایتد، طارمی نماینده کسی است که می تواند حداقل برای یکی دو سال کار عالی انجام دهد و به یونایتد زمان بیشتری بدهد تا آن مهاجم کلاس جهانی آینده را پیدا کند.

۳ تیم بزرگ عربستانی طارمی را می‌خواهند

اکرم کونور، خبرنگار ترکیه‌ای در توییتی نوشت که تیم های الهلال، النصر و الاهلی به جذب مهدی طارمی علاقه دارند و در تلاش هستند تا این مهاجم ایرانی را در تابستان جذب کنند. پیش از این رسانه‌های عربستانی نوشته بودند که الهلال حاضر است با قراردادی سه ساله و حقوق ۹میلیون یورو در سال مهدی طارمی را جذب کند.

میلان به دنبال جذب طارمی

روزنامه اوجوگو صفحه اصلی خود و گزارش طولانی در صفحات دوم و سومش را به موضوع جدایی احتمالی مهاجم ایرانی اختصاص داده و تمامی احتمالات را درباره این بازیکن مطرح کرده است.

روزنامه اوجوگو تیتر بزرگ “توافقی برای مهدی وجود ندارد” را برای صفحه نخست خود انتخاب کرده و از وضعیت نامشخص این بازیکن خبر داده است. این روزنامه همچنین روی جلد خود نوشته است که “میلان (برای جذب طارمی) اصرار دارد، اما فقط می‌خواهد 10 میلیون یورو سرمایه‌گذاری کند و برای این مبلغ، صحبتی در کار نیست (پورتو حاضر به انجام مذاکره نیست).”

اوجوگو سپس در صفحه دوم خود به گزارش طولانی درباره این انتقال پرداخته و تیتر بزرگ “طارمی قیمت مناسب را می‌خواهد” به کار برده و ضمنا اشاره کرده است که “میلان برای خرید بازیکنی با مشخصات یک ایرانی، 10 میلیون یورو دارد اما این مبلغ حتی به کمترین رقم مدنظر پورتو نیز نمی‌رسد.”

با این حال، لازم است که دستمزد پیشنهادی برای تمدید قرارداد افزایش یابد و او در میان پردرآمدترین‌های تیم قرار بگیرد. دستمزدی که از زمان آمدن این بازیکن از ریو آوه تغییری نکرده است. در غیر اینصورت، خداحافظی او از پورتو اجتناب ناپذیر خواهد بود. حال می‌خواهد این جدایی اکنون باشد یا در سال آینده. همه چیز به این بستگی دارد که آیا باشگاه‌های خواهان طارمی حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر پورتو خواهند بود یا خیر.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب