1402/03/30-23:58

نایب قهرمانی امیدها با عنایتی در اولین گام

نایب قهرمانی امیدها با عنایتی در اولین گام

تیم فوتبال عراق با برتری برابر تیم امید کشورمان در ضربات پنالتی قهرمان رقابت‌های غرب آسیا شد.

به گزارش دولت بهار، تیم فوتبال امید از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در فینال مسابقات غرب آسیا در ورزشگاه المدینه به مصاف تیم عراق رفت.

تیم کشورمان با پیروزی مقابل سوریه و تساوی برابر فلسطین با صعود از گروه به عنوان تیم اول، در مرحله نیمه‌نهایی برابر اردن در ضربان پنالتی به پیروزی رسید تا راهی فینال شود.

عراق میزبان هم که در گروه اول قرار گرفته بود با تساوی مقابل اردن و پیروزی برابر امارات به نیمه‌نهایی صعود کرد و با شکست عمان در این مرحله فینالیست شد.

عراق با توجه به حمایت تماشاگرانش از همان شروع مسابقه با ارائه یک فوتبال رو به جلو سعی در رسیدن به گل برتری داشتند.

در طرف مقابل اما امیدهای کشورمان با یک بازی حساب شده سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند.

سرانجام در دقیقه ۳۱ بود که روی یک کرنر ارسالی از جناح راست، حسین گودرزی با یک ضربه دقیق، ایران را به گل رساند تا شاگردان رضا عنایتی یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقایق تلف شده نیمه اول حسین خدیر گل مساوی را به ثمر رساند تا نبرد امید ایران و عراق در فینال غرب آسیا در پایان چهل و پنج دقیقه اول با تساوی یک - یک به پایان برسد.

نیمه دوم را عراق هجومی‌تر آغاز کرد و تیم امید کشورمان هم روی ضد حمله به دنبال رسیدن به دروازه میزبان بود.

با این حال در بیشتر زمان بازی توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود و به جز تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه که عراق حملات پرفشاری روی دروازه ایران داشت، در ادامه بازی آرام دنبال شد تا این دیدار در پایان نیمه دوم هم به تساوی یک - یک به پایان برسد و مشخص شدن تکلیف تیم قهرمان به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی تیم عراق توانست با نتیجه ۵ بر ۴ و در مجموع ۶ بر ۵ پیروز شود و به مقام قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا دست پیدا کند.

برای تیم کشورمان، یاسین سلمانی، سعید ایرانخواه، محمد قربانی و مهدی هاشم‌نژاد پنالتی‌هایشان را تبدیل به گل کردند اما ضربه سامان فلاح با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت تا عراقی‌ها که هر ۵ پنالتی را تبدیل به گل کردند توانستند در خانه جشن قهرمانی بگیرند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب