1399/07/18-14:01

فکری: مشکل استقلال فضای بد بازیکنان و مربیان است

 فکری: مشکل استقلال فضای بد بازیکنان و مربیان است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پس از اولین تماس باشگاه استقلال مدیران نساجی را با خبر کردم و آن‌ها هم از حضور من در این تیم استقبال کردند.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: من از روز اولی که با مدیریت نساجی برای سرمربیگری صحبت کردم با من طوری حرف زدند و گفتند اگر به استقلال بروی ما به تو  کمک خواهیم کرد. با اتمام بازی‌ها همه گزینه‌ها مطرح شد و پس از منتفی شدن حضور استراماچونی و الکس نوری روی نیمکت استقلال  با من صحبت‌هایی شد که با اولین تماس مدیریت نساجی را در میان گذاشتم و آن ها هم استقبال کردند و گفتند کمک می‌کنیم تا به استقلال بروی؛ پس از اینکه مذاکرات باشگاه استقلال با من تمام شد مدیریت نساجی گفت استقلالی‌ها با ما تماس نگرفته اند و نشست برگزار نگرده اند. در نهایت حجت نظری به باشگاه نساجی آمد و نساجی‌ها هم گفتند فوتبال بیزینس است و ما برای انتقال فکری رقمی را می‌خواهیم.

او افزود: مدیران استقلال هم گفتند نمی‌توانند رقمی را بپردازند و در آخر هم وقتی من دیدم مدیریت نساجی که در ابتدا به من گفته بود برای حضور در استقلال کمکت می‌کنیم اما این کار را انجام ندادند، من هم دیگر خودم را مربی نساجی نمی‌دیدم و استعفا دادم و وقتی دیدم آن ها صداقت ندارند از این تیم جدا شدم. پیش خودم گفتم اگر مربی استقلال هم نشوم، در خانه می‌نشینم، چون صداقتی ندیدم. دوست داشتم استقلال به نساجی پولی بدهد، ولی دیدم که استقلال پولی ندارد. از طرفی علی امیری (مدیرعامل نساجی) به سعادتمند مدیرعامل قبلی استقلال گفته بود اگر فکری مد نظرتان است، با او قرارداد ببندید و مشکلی نیست. متاسفانه حرف آقایان عوض شد.

فکری ادامه داد: قرار بود در بازی‌های آسیایی من هدایت تیم استقلال را عهده دار شوم. اگر از روز اول به من می‌گفتند تمرکزت روی نساجی باشد تا پایان قراردادت، من سمت استقلال برای مذاکره نمی‌رفتم. در بحث قرارداد هم صداقت نداشتند. نظری جویباری می‌ گفت قلعه‌نویی هم بدون خواندن قرارداد، امضا می‌کرد. البته این شاید کار اشتباهی باشد، ولی من به دوستان اطمینان داشتم. بعدا در بازی با استقلال، در سازمان لیگ یک نسخه از قراردادم را دیدم.

او بیان کرد: بار‌ها به امیری و حدادیان (مدیران نساجی) گفتم شما همچون نظری جویباری برای من هستند و به شما اعتماد دارم. هر چقدر اصرار کردم یک نسخه از قرارداد را در اختیار من بگذارند اما آن ها از انجام چنین کاری سر باز زدند و من یک نسخه از قراردادم را از سازمان لیگ گرفتم و دیدم رقم قرارداد سال دوم مشکل دارد که به نظری جویباری اعلام کردم و دیدم سال دوم ۷۰۰ میلیون تومان است.

فکری در خصوص پخش شدن نسخه قراردادش با باشگاه نساجی بیان کرد: دیروز قرارداد، آدرس خانه و تلفنم را پخش کردند. کار این آقایان اصلا اخلاقی نبود. من هرکجا باشم با تمام وجودم کار می‌کنم. احساس کنم جایی به من دروغ می‌گویند، نمی‌توانم به کار ادامه دهم. من تاوان رفاقت و اعتمادم را می‌دهم. اگر لازم باشد خانه خودم را می‌فروشم.

او ادامه داد: باشگاه نساجی ظاهرا با برخی همکاران ما به توافقاتی رسیده است. صمد مرفاوی، سیروس دین‌ محمدی و آرش برهانی به ما اضافه می‌شوند. یک مربی دروازه‌بان هم جذب می‌کنیم. احتمال زیاد سعید عزیزیان را به تیممان اضافه می‌کنیم. لیست استقلال چند جای خالی دارد و تلاش می‌کنیم نفراتی را جذب کنیم.

فکری در پایان بیان کرد: لازم است از پیشکسوتان و هواداران خوبمان رخصت بگیرم. کار در تیم بزرگی مثل استقلال سخت است، ولی اگر با همه وجود کنار هم کار کنیم، کار سختی وجود ندارد و می‌توانیم آنچه مدنظرمان هست را رقم بزنیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب