1402/04/13-20:35

اعتراض آماتوری گل‌محمدی کار دست قرمزها می‌دهد

اعتراض آماتوری گل‌محمدی کار دست قرمزها می‌دهد

تاخیر در شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده در حالی که همه مدعیان کارشان را آغاز کرده‌اند، سبب شده است که مدافع عنوان قهرمانی در حال از دست دادن فرصت باشد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، شمارش معکوس برای آغاز فصل جدید لیگ برتر شروع شده و کمتر از یک ماه دیگر سوت شروع فصل بیست و سوم زده می‌شود. اکثر تیم‌های لیگ برتری هم که این هفته‌ها در حال جذب بازیکنان موردنظرشان و خانه‌تکانی برای فصل بعد هستند، تمریناتشان را آغاز کرده‌اند. حتی تمرین تیمی مانند استقلال که جواد نکونام هنوز لیست مازاداش را اعلام نکرده، با حضور بازیکنانی که حتی مشخص نیست فصل آینده در استقلال بمانند یا نه، استارت خورده است.

در چنین شرایطی هنوز خبری از آغاز تمرینات پرسپولیس نیست و شروع کار این تیم برای فصل آینده هر بار به تاخیر می‌افتد. پرسپولیس در حالی هنوز تمرینانش را شروع نکرده است که هواداران این تیم انتظار دارند آنها با توجه به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی سال گذشته، در سال جدید هم برای تکرار قهرمانی بجنگد. با این حال در شرایطی که همه مدعیان کارشان را برای فصل بعد شروع کرده‌اند، خبری از دور هم جمع شدن پرسپولیسی‌ها و استارت برای فصل آینده نیست و مدافع عنوان قهرمانی در حال از دست دادن زمان است.

پشت پرده تاخیر در آغاز تمرینات پرسپولیس؛ اعتراض آماتوری گل‌محمدی کار دست قرمزها می‌دهد

مدیریت پرسپولیس مدعی است شروع تمرینات این تیم به دلیل استراحت ملی‌پوشان پس از بازگشت از تورنمنت کافا و همچنین سفر برخی از بازیکنان برای تعطیلات به خارج از کشور، به تاخیر افتاده است اما به نظر می‌رسد این توجیهات برای سرپوش گذاشتن روی مشکلات اصلی مطرح می‌شود که سبب تاخیر در شروع کار این تیم برای فصل آینده شده است تا شاید ذهن هواداران منحرف شود!

به نظر می‌‎رسد دغدغه‎‌های یحیی گل‌محمدی در فصل نقل و انتقالات که با فسخ علیرضا بیرانوند به اوج رسیده است، سبب شده تا فعلا همه چیز رها شود و سرمربی پرسپولیس با مقاومت برابر شروع تمرینات، نارضایتی‌اش را نشان دهد.

چنین رفتاری از سوی گل‌محمدی، فقط پرسپولیس را قربانی می‌کند و سبب می‌شود تا این تیم هر روز که می‌گذرد فرصت بیشتری را از دست بدهد. دغدغه‌های گل‌محمدی به عنوان سرمربی و نگرانی‌اش از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات بر کسی پوشیده نیست اما نشان دادن اعتراض، با تاخیر در شروع تمرین تیم، تنها و تنها به پرسپولیس ضربه می‌زند.

پشت پرده تاخیر در آغاز تمرینات پرسپولیس؛ اعتراض آماتوری گل‌محمدی کار دست قرمزها می‌دهد

گل‌محمدی به عنوان یک مربی حرفه‌ای نباید نارضایتی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات را با دست روی دست گذاشتن و تاخیر در شروع تمرینات نشان بدهد؛ آن هم در شرایطی که بقیه مدعیان همزمان با نقل و انتقالات، کارشان را آغاز کرده‌اند، این تعلل موجب عقب افتادن قرمزها از سایر رقبا می‌شود.

این در حالی است که پرسپولیس خلاف برخی تیم‌ها، از لحاظ تعداد بازیکنان تحت قرارداد، بیشترین سهم را دارد و کار مدیران این تیم برای تمدید نسبت به بقیه تیم‌ها سبک‌تر است و بهانه کمبود بازیکن، مسئله‌ای نیست که مورد پذیرش هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

هر روز تاخیر در شروع تمرینات پرسپولیس، سبب خواهد شد تا این تیم از نظر بدنی و فنی از بقیه تیم‌ها عقب‌ بیفتد. به همین خاطر از گل‌محمدی به عنوان مربی‌ای که خودش را حرفه‌ای می‌داند، انتظار می‌رود که دلخوری از باشگاه را سر بازیکنان و دیر شروع کردن تمرین خالی نکند؛ تاخیری که فصل بعد علاوه بر پرسپولیس، بی‌شک دامن‌گیر خودش هم خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب