1402/04/17-17:03

امباپه با برهم زدن پاریس در راه رئال

 امباپه با برهم زدن پاریس در راه رئال

ستاره فرانسوی با مصاحبه جنجالی پاریس را برهم زد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، مصاحبه جنجالی امروز کیلیان امباپه ستاره فرانسوی با مجله فرانس فوتبال جنجال آفرین شد. ستاره پاریس در این مصاحبه به شدت از باشگاه پاریس انتقاد کرد و این باشگاه را تفرقه انداز در میان بازیکنان توصیف کرد.

امباپه در مصاحبه خود اعلام کرد که یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت در کسب توپ طلا باشگاه پاری سن ژرمن است که برنامه مشخصی ندارد. او باشگاه پاریس را باشگاهی بدون برنامه دانست که در میان بازیکنان اختلاف می اندازد.

این مصاحبه جنجالی امباپه باعث شده تا رسانه های فرانسه خبر دهند مدیران باشگاه پاریس تا هفته آینده فروش این ستاره به رئال را قطعی کنند. امباپه با این حرف هایش پل های پشت سرش را خراب کرد.

در همین رابطه نشریه «لو پاریزین» خبر داد بعد از این مصاحبه جنجالی علیه باشگاه و بازیکنان پاریس 6 بازیکن باشگاه فرانسوی با تماس تلفنی با ناصر الخلیفی مالک قطری شکایت خود را از اظهارات نسنجیده امباپه اعلام کردند.

امباپه اکنون به کامرون زادگاه اجدادش سفر کرده است. همچنین در پوستر بازی دوستانه پاری سن ژرمن با النصر در ژاپن امباپه حضور نداشت و این پوستر بیش از پیش جدایی زودهنگام امباپه  از پاریس و رفتنش به رئال را به نمایش گذاشت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب