1402/04/23-15:28

درویش: ترابی به خاطر پرسپولیس به تیم دیگری فکر نمی‌کند

درویش: ترابی به خاطر پرسپولیس به تیم دیگری فکر نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی ترابی پیشنهاد خوب مالی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد اما به دلیل علاقه به پرسپولیس، به این درخواست فکر نمی‌کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی تلویزیونی در رابطه با وضعیت مهدی ترابی اظهار داشت: ترابی پیشنهاد خوب مالی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد اما به دلیل علاقه به پرسپولیس، به این درخواست فکر نمی‌کند. با وجود اینکه ترابی در قراردادش حق فسخ هم دارد اما هیچ تصمیمی برای پیوستن به این تیم ندارد و و فقط به فکر موفقیت پرسپولیس است.

وی در رابطه با عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند اظهار داشت: با بیرانوند یک قرارداد جدید امضا کردیم. از روز اول به او و همه بازیکنان اعلام کرده بودیم که سقف قرارداد ما ۱۵ میلیارد بیشتر نیست.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با لغو اردو اردوی پرسپولیس در ترکیه گفت: علت اصلی مربوط به مسائل مالی بود و همچنین اسپانسری که قرار بود برای این اردو ما را همراهی کند. او نتوانست به تعهدات خود عمل کند. قرار شد که خود باشگاه بلیط پرواز را تهیه کند که متاسفانه ساعت این پرواز مناسب نبود و یحیی گل‌محمدی نیز موافق ساعت پرواز نبود و معتقد بود که ما چند روز را از دست خواهیم داد و با توجه به اینکه ما تمرینات را دیر آغاز کرده بودیم، بهتر بود که این اردو لغو شود.

درویش در رابطه با جدایی عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: به آل‌کثیر اعلام کردیم سقف قرارداد ۱۵ میلیارد تومن است و می‌توانیم به او  این مبلغ را پرداخت کنیم که این بازیکن هم رفت به تیمی که حداقل ۷ الی ۸ میلیارد نسبت به ما پول بیشتر می‌دهد. پرسپولیس نسبت به تیم‌های دیگر ۷ الی ۸ میلیارد اختلاف دارد و بازیکنانی هستند که حاضرند از این پول چشم‌پوشی کنند اما لباس پرسپولیس را به تن کنند.

وی در رابطه با جذب سعید عزت‌الهی اظهار کرد: عزت‌الهی با باشگاه خود قرارداد دارد و طبق قانون اگر ما با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است مذاکره کنیم، اغوا بازیکن محسوب می‌شود و مشمول جریمه خواهیم شد. با عزت‌الهی صحبت‌های دوستانه‌ای انجام شده و او نیز علاقه‌مند است اما حرفه ای نیست با این بازیکن که تحت قرارداد باشگاهش است، صحبت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: تنها باشگاهی هستیم که ۱۰۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و تنها بدهکاریم ما مبلغ آپشن‌های بازیکنان است.

درویش در مورد همراهی هیئت‌مدیره پرسپولیس با او و ثبات مدیریت در این باشگاه بیان کرد: اگر موفقیتی به دست می‌آید، فردی نیست. در قهرمانی تیم فقط سرمربی و بازیکن نقش ندارند بلکه همه اعضا همراهی می‌کنند. باید از اعضای قبلی هیات مدیره و نفراتی که به تازگی اضافه شدند، تشکر کنم. شاید تا امروز موردی را در جلسه هیات مدیره مطرح نکردم که با مخالفت مواجه شده باشد. هیات مدیره همراه و کاملا تاثیرگذار هستند. ۵ عضو بودیم اما تا امروز هیچ وقت رای انفرادی نداشتیم.

وی در خصوص انصرافش از عضویت در هیئت‌مدیره این باشگاه عنوان کرد: قرار بود یک عضو جدید بیاورند و من گفتم ۶ فکر بهتر از ۵ فکر است. گفتم اجازه بدهید من از هیئت‌مدیره بیرون بیایم اما با همان ۵ عضو به کارش ادامه بدهد. به هرحال من مجری مصوبات هیئت‌مدیره هستم. با این موضوع موافقت کردند. هرچه تبادل نظر بیشتر باشد، تاثیر بیشتری دارد.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با پاداش قهرمانی از طرف سازمان لیگ گفت: حتی در کشورهای همسایه کم درآمد که مسابقاتی برگزار می‌کنند نیز به قهرمان یک پاداش یا جایزه‌ای اهدا می‌کنند. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام شده است. ضمن تشکر از سازمان لیگ به دلیل همکاری که با ما داشتند، اما حتی یک ریال بابت قهرمانی به ما پرداخت نشده است. انگیزه تیم‌های برای قهرمانی از بین می‌رود و تنها دل هواداران با یک جام خوش می‌شود و ۶۰ میلیارد بدهی روی دست پرسپولیس به دلیل آپشن‌های قراردادها گذاشته می‌شود.

درویش در رابطه با هوادار متمول این تیم گفت: از هوادار متمول پرسپولیس که در کانادا است تشکر می‌کنم . این فرد نزدیک ۳۵ سال است که فقط علاقه به پرسپولیس دارد و نه به درویش یا کسانی دیگر. من اولین بار فکر می‌کنم در سال ۱۳۶۳ با او و علی پروین ملاقات کردم. بعضی ها واقعا مشکل دارند چگونه ممکن است فردی کمک کند و در کار فنی هم دخالت کند این حرف‌ها بیهوده است.

وی افزود: این هوادار بیشتر در ساختار باشگاه به ما کمک می‌کند و دخالتی در کادر فنی ندارد. هوادار متمول‌مان ۲۰۰ هزار یورو تجهیزات خریده است و مرکز فیزیوتراپی ورزشگاه شهید کاظمی را تبدیل به مجهزترین مرکز فیزیوتراپی ایران کرد. حتی به ما اعلام کرده است زمین تمرین پیدا کنید خودم با پیمانکار قرارداد می‌بندم و پولش را می‌دهم. او فقط سربلندی پرسپولیس را می‌خواهد و هیچ چشم‌داشتی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با پرونده رادوشوویچ اظهار داشت: ۴۸ ساعت است در حال سکته هستم که پول رادوشوویچ جور شود. پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار یورو به حساب او پرداخت کند. اگر تا شنبه این پول را پرداخت نکنیم، ۲۰۰ هزار یورو دیگر جریمه می‌شویم. اگر این جریمه صورت بگیرد همه رسانه‌ها برای پرسپولیس جبهه می‌گیرند ولی این را در نظر نمی‌گیرند که این ۸۵۰ هزار یورویی که به من تحمیل شده را از کجا تامین کنم. بعد از این قسط یک ۲۰۰ هزار یورو دیگر نیز باقی می‌ماند که طی ماه‌های آینده باید پرداخت کنیم.

وی در مورد توافق با پریرا برای فسخ قرارداد گفت: باید از او تشکر کنم‌. هیچکس نمی‌گوید با این کار دیگر نیازی نیست ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار دلار بدهیم. در صورتی که اگر فسخ نمی‌کرد باید در طول فصل این پول را می‌گرفت. پریرا همکاری و قبول کرد. گفت زیاد بازی نکرده‌ام و ایرادی ندارد اما باید مابقی پول فصل گذشته که به من بدهکار هستید بدهید که الان این پول را نداریم. ۱۳۰ یا ۱۴۰ هزار دلار از این پول مانده است‌.

درویش در خصوص محرومیت افشین پیروانی نیز اظهار داشت: اینکه پیروانی گفته دسترسی تیم‌های صنعتی به پول بیشتر است‌، توهین محسوب می‌شود؟ قبل از انقلاب هم برای صدور یک حکم دادگاه فرمایشی گذاشته و می‌گفتند به این جرم محاکمه می‌شوید. شنبه یا یکشنبه ظاهرا قرار است به کمیته اخلاق برود. به صورت تلفنی که حکمی جاری نمی‌شود. مگر می‌توان یک تیم را بدون مدیرش به سفر فرستاد؟ پیروانی بزرگ، مدیر و از اجزای اصلی تیم است. مثل این می‌ماند که پرسپولیس به اردو برود اما یحیی گل‌محمدی نرود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب