1402/05/05-15:46

پاسخ منفی فوق ستاره پاریس به عربستانی‌ها

پاسخ منفی فوق ستاره پاریس به عربستانی‌ها

روزنامه گاردین در خصوص حضور کلیان امباپه برای حضور در عربستان پرداخت که این فوق ستاره فوتبال این انتقال را یک گزینه ایده‌ال نمی‌بیند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، در حالی تیم پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی ۲۵۹ میلیون پوندی از الهلال عربستان برای مهاجم خود دریافت کرده است که امباپه انتقال به این تیم را یک گزینه نمی‌بیند.

امباپه و نمایندگانش از دیدار با مقامات الهلال در پاریس برای گفت‌وگو درباره انتقال احتمالی خودداری کردند و گفته می‌شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از دریافت پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی کتبی برای این بازیکن، به تیم لیگ برتر عربستان اجازه داده تا با مهاجم فرانسوی در مورد شرایط شخصی صحبت کند.

طبق گزارش روزنامه گاردین، ام‌باپه با وجود پیشنهاد وسوسه انگیزی که الهلال به او داد به صراحت به این باشگاه اعلام کرد که در شرایط کنونی علاقه‌ای برای ترک فوتبال اروپا ندارد و هرگز این انتقال را به عنوان یک گزینه در نظر نگرفته است، بدین ترتیب حضور این بازیکن در الهلال منتفی شد.

او همچنین در ماه ژوئن به باشگاه خود اعلام کرد که قرارداد فعلی خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید نخواهد کرد. منابع پاریسی گفته‌اند که در صورت فسخ قرارداد فعلی و انتقال به پایتخت اسپانیا در سال ۲۰۲۴، این تیم ۱۶۰ میلیون یورو (۱۳۸ میلیون پوند) سود خواهند برد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب