1402/05/07-23:54

اعلام زمان انتقال قطعی امباپه به رئال مادرید

اعلام زمان انتقال قطعی امباپه به رئال مادرید

یک رسانه اروپایی زمان پیوستن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید را اعلام کرد.

به گزارش دولت بهار، پایگاه خبری ESPN انگلیس مدعی شد داستان طولانی کشمکش باشگاه‌های رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن بر سر کیلیان امباپه تا حداکثر 16 روز دیگر به پایان خواهد رسید.

این رسانه اعلام کرده است که باشگاه رئال مادرید قبل از آغاز فصل جدید لالیگا و در دو هفته نخست ماه آگوست به‌صورت رسمی با امباپه قرارداد خواهد بست.

با توجه به خودداری این بازیکن از تمدید قراردادی که فقط یک سال دیگر به پایانش باقی مانده است، پاریسی‌ها درصدد فروش او هستند تا از خروجش به‌عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کنند. از طرفی آنها روی امباپه 250 میلیون یورو قیمت گذاشته‌اند که رئال مادرید حاضر به پرداختش نیست. گویا رئال مادرید در صورت کاهش قیمت به 200 میلیون یورو مهاجم PSG را خواهد خرید و طبق ادعای ESPN با ستاره سابق موناکو قراردادی شش ساله خواهد بست.

در همین حال یک خبر بد نیز به اطلاع هواداران رئال مادرید رسید مبنی بر اینکه مصدومیت خرید جدید آنها آردا گولر از ناحیه زانوی پای راست شدید‌تر از ارزیابی‌های اولیه است. گویا مصدومیت این بازیکن 18 ساله که یک هفته پیش رخ داد، آنقدر شدید هست که کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید ابتدا سعی در درمان او از طریق تزریق پلاسمای غنی از پلاکت خواهد داشت و در صورت ثمربخش نبودن این روش، او زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

هنوز مدت زمان خانه‌نشینی گولر مشخص نیست، اما او فردا اردوی کهکشانی‌‌ها در آمریکا را ترک می‌کند تا به اسپانیا برگردد و درمانش را آغاز کند.

گولر تابستان امسال با قراردادی 20 میلیون یورویی از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست و با این تیم قراردادی شش ساله بست.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب