1402/05/10-16:04

شکایت باشگاه سپاهان از مالک باشگاه تراکتور

شکایت باشگاه سپاهان از مالک باشگاه تراکتور

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مالک تراکتور به دلیل اظهارات خلاف واقع شکایت کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز سه‌شنبه اعلام کرد که به دلیل اظهارات غیرمسئولانه محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و بیان تهمت و افترا مبنی بر رقم قرارداد رضا اسدی، باشگاه ضمن رد قاطعانه اعداد اعلام شده توسط مالک تراکتور اعلام می‌کند از وی به دلیل اظهارات خلاف واقعش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

این باشگاه افزود: محمدرضا زنوزی مالک تراکتور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ادعاهایی خلاف واقع و کذب در خصوص قرارداد رضا اسدی با تیم فوتبال سپاهان داشته است. سیاست قطعی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیگیری مسائل گوناگون از مبادی قانونی است و به سایر فعالان حوزه فوتبال پیشنهاد می‌کند به جای عدد پراکنی خود را در مستطیل سبز نشان دهند و بازی رسانه‌ای را رها کنند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت: رضا اسدی با نزدیک ۴ برابر رقم پیشنهادی آن‌ها به سپاهان رفته است.

وی در این باره گفت: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای یک فصل داد که منجر به عقد قرارداد شد. من شنیده‌ام قرارداد اسدی با سپاهان برای فصل دوم ۶۰ میلیارد و خرده‌ای است.

این صحبت‌ها با واکنش مهدی سلیمی مدیر تیم سپاهان مواجه شد و وی گفت: رضا اسدی بازیکن ما است و کسی نباید درمورد او صحبت کند؛ البته حق می‌دهیم که، چون بازیکن خوب‌شان را از دست داده‌اند این حرف‌ها را می‌زنند.

وی ادامه داد: ما هم می‌توانیم بگوییم که کف مبلغ رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده در مذاکره ما با شارلوا ۷۰۰ هزار دلار بوده است. تراکتور چگونه رضایتنامه او را با ۳۰۰ هزار دلار گرفته است؟ مجموع قرارداد‌ها و خرید‌های این فصل ما ۳۲۵ میلیارد تومان است و دلیل آن هم هنری است که داریم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب