1402/05/10-16:22

سه بازیکن ملی‌پوش در لیست نکونام

سه بازیکن ملی‌پوش در لیست نکونام

هواداران استقلال از امروز منتظر بازیکنان جدید تیمشان باشند.

به گزارش دولت بهار، فرهیختگان نوشت: تیم فوتبال استقلال احتمالا از امروز فاز جدید نقل و انتقالاتی خود را کلید خواهد زد. از مدت ها قبل صحبت هایی در خصوص جذب بازیکنانی مانند یاسین سلمانی به همراه محمد حسین اسلامی و چند بازیکن خارجی از جمله تورس اسپانیایی شنیده می شد این در صورتی هست که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر علاقمندی جواد نکونام نسبت به جذب سامان تورانیان مدافع راست ملی پوش تیم امید نیز منتشر شد.

بر همین اساس و درخصوص تورانیان گفتنی است اگرچه برخی رسانه ها روز گذشته پیشدستی کرده و از پیوستن این بازیکن به استقلال خبر دادند اما حقیقت ماجرا آن جایی هست که مدافع راست 21 ساله تیم ملی امید و باشگاه مس کرمان برای آبی پوش شدن با ممانعت مسی ها مواجه شده چرا که شنیده می شود تنها مانع پیش روی استقلالی‌ ها برای جذب این مدافع جوان قرارداد او باشگاه مس کرمان است و آبی‌ ها ابتدا باید رضایتنامه او را دریافت کنند. در خصوص جذب این بازیکن روز گذشته اتفاق خاصی رخ نداده و مذاکرات فعلا ادامه دارد.

همچنین در رابطه با وضعیت اسلامی شنیده می شود این بازیکن بشدت مورد توجه نکونام قرار گرفته اما فعلا ربیعی سرمربی جدید ذوبی ها با انتقال او مخالفت کرده است. گفتنی است از مدت ها پیش ذوبی ها درخواست خود برای جذب سبحان خاقانی از استقلال را ارائه داده اما این باشگاه اعلام کرده خاقانی را فقط در ازای انتقال اسلامی به استقلال راهی ذوب آهن می کند. این درخواست نیز فعلا مورد موافقت ربیعی قرار نگرفته است.

همچنین درباره یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید ایران نیز برخی گزارش ها حاکی از آن بود که این بازیکن برای فصل بیست و سوم لیگ برتر با استقلال به توافقات کلی رسیده و تنها اختلاف بر سر بند فسخ پیشنهاد خارجی است این در حالی است که طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان جدای از این موضوع که صحت و سقم آن تایید نشده است دو روز پیش مدیر برنامه های سلمانی به منظور مذاکرات برای ترانسفر وی به یک باشگاه اروپایی از باشگاه استقلال یک مهلت دو روزه ای را درخواست کرده که بنابر این این مهلت با پاسخ نهایی سلمانی به باشگاه استقلال به پایان خواهد رسید.

نظرات

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب