1402/05/10-16:40

کیومرث هاشمی: هم‌راستا با سیاست‌های دولت گام برمی‌داریم

کیومرث هاشمی: هم‌راستا با سیاست‌های دولت گام برمی‌داریم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: چالش‌های ورزش در حال حاضر مشخص است. اولویت‌بندی می‌کنیم و هم‌راستا با سیاست‌های دولت محترم گام برمی‌داریم.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه معارفه خود به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: از محبت و اعتمادی که آقای رئیس‌جمهور به من کرد، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را با کمک همکارانم در مجموعه وزارت ورزش بدهم. به برادر عزیزم آقای حمید سجادی، این قهرمان سال‌های نه‌چندان دور، که خدمات زیادی را در عرصه ورزشکاری و مدیریت انجام داده است، خسته نباشید می‌گویم.

او در ادامه بیان کرد: چالش‌های ورزش در حال حاضر مشخص است. بنابراین چالش‌هایی که در حوزه‌های عمرانی، ورزش حرفه‌ای، قهرمانی، همگانی و جوانان وجود دارد و همچنین اقداماتی که نیاز به پیگیری بیشتری دارد در دستور کار قرار می‌دهیم. اولویت‌بندی می‌کنیم و هم‌راستا با سیاست‌های دولت محترم گام برمی‌داریم.

هاشمی در ادامه افزود: آقای سجادی اشاره کرد که مهم‌ترین رویداد در بخش ورزش بازی‌های آسیایی است. با توجه به سابقه‌ای که در کمیته ملی المپیک دارم، بازی‌های آسیایی بازی‌های داخل سالن آسیا و المپیک را اعزام داشتیم و باید در یک فضای همدلی، مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم و این فوری‌ترین مسئله حال حاضر است. جلسه‌ای را با رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک خواهیم داشت و نقطه‌نظرات آنها را می‌شنویم. اقدامات خوبی انجام شده است و باید ‌کمک‌های انگیزشی هم داشته باشیم تا فدراسیون‌ها بدون دغدغه ورزشکاران خود را اعزام کنند.

او با بیان اینکه نشست‌های تخصصی با جامعه رسانه می‌گذارد و بحث‌های خود را ارائه می‌دهد، تاکید کرد: دولت محترم قول همکاری داده است. امیدوارم با کمک نمایندگان مجلس که جایگاه نظارتی و قانونی دارند و می‌توانند بازوی ورزش کشور و جوانان باشند، گام‌های موثری برداریم. مخصوصا در زمانی که حضور پیدا کرده‌ایم در کمیسیون تلفیق بحث لایحه پیشنهادی دولت در قانون برنامه هفتم مطرح است. برای پنج سال پیش روی حوزه جوانان و ورزش احکام خوبی را پیش‌بینی کنند تا با قوت قلب بیشتری به کار خودمان ادامه بدهیم.

او بیان کرد: قانون از ۱۰ ماه آخر دولت قبل ابلاغ شد و نزدیک سه سال است از این قانون گذشته. در این قانون وظایفی بر عهده وزارت ورزش گذاشته شده و نیاز است با همکاری دستگاه‌های دیگر ما کار را پیش ببریم. ساختار فعلی وزارت ورزش بر مبنای قانون گذشته بوده است. در قانون جدید یک بند از آن اهداف مشخص شده است ساختار و تشکیلاتش را به سازمان امور استخدامی و دکتر لطیفی ارائه بدهد و بر مبنی آن کار انجام شود. قرار شد در مورد آن نشست تخصصی با معاونان و مدیران داشته باشیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب