1402/05/11-01:04

استقلال و پرسپولیس هنوز مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را ندارند

استقلال و پرسپولیس هنوز مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را ندارند

مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد هنوز مشکل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان برطرف نشده است.

به گزارش دولت بهار، فرشید طاهری در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره اینکه تا این لحظه چه تیم‌هایی مجوز ثبت قرارداد بازیکنان خود را دریافت کرده‌اند و آیا مشکل استقلال و پرسپولیس در این زمینه حل شده است، گفت: هشت باشگاه پیکان، هوادار، صنعت نفت آبادان، گل‌گهر، نساجی، سپاهان، فولاد و ملوان مشکلی بابت ثبت قرارداد بازیکنان‌شان ندارند و تقریباً سایر تیم‌ها هم در تلاش هستند تا مشکل‌شان را حل کنند.

وی در ادامه افزود: استقلال و پرسپولیس فعلاً مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان حل نشده است و آنها هم در تلاش هستند تا این مشکل برطرف شود. البته تمام باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان قدیمی خود را در سامانه ثبت کنند و کارت بازی آنها را دریافت کنند، اما ظاهراً منتظر هستند تا مشکل‌شان برطرف شود و یکجا اقدام به ثبت اسامی بازیکنان کنند.

مسئول نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ در واکنش به این پرسش که آیا کارت بازی بازیکنان آماده شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: بله! هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. مثلاً ملوان کارت بازی بازیکنانش را دریافت کرد و کارت بازی بازیکنان نساجی نیز آماده است. به جز سپاهان و مس رفسنجان که دیرتر از سایر تیم‌ها اقدام کردند، کارت بازی بازیکنان قدیمی دیگر تیم‌ها هم آماده است و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب