1402/05/11-10:00

شرایط فعلی استقلال دستپخت مدیران قبلی باشگاه است

شرایط فعلی استقلال دستپخت مدیران قبلی باشگاه است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه حال و روز فعلی استقلال دستپخت مدیران قبلی باشگاه است. مشخص است آنها چه کارهایی انجام دادند و چه بلاهایی سر باشگاه استقلال آوردند.

به گزارش دولت بهار، بهروز پرورش‌خواه در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال اظهار داشت: استقلال بازیکنان زیادی را جذب نکرده و این جای تاسف دارد. برای تیم بزرگی همچون استقلال که هواداران زیادی دارد نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی ادامه داد: یکی از بدترین اتفاقاتی که برای باشگاه افتاد اخراج از لیگ قهرمانان آسیا بود و همین اخراج از این مسابقات مهم انگیزه را از بازیکنان استقلال خواهد گرفت. دیگر اتفاق بدی که برای استقلال رخ داد از دست دادن بازیکنان مهم فصل گذشته بود. واقعا نمی‌دانم چرا مدیران قبلی هیچ تلاشی برای ماندن آنها نکردند.

پرورش خواه گفت: متاسفانه الان استقلال بازیکنانی را به خدمت گرفته که اصلا تجربه کافی ندارند. مدیران استقلال باید بازیکنانی جذب می‌کردند که تجربه کافی داشته باشند و بتوانند به استقلال در طول فصل کمک کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه مقصر مشکلات استقلال چه کسانی هستند، یادآور شد: متاسفانه حال و روز فعلی استقلال دستپخت مدیران قبلی باشگاه است. مشخص است آنها چه کارهایی انجام دادند و چه بلاهایی سر باشگاه استقلال آوردند. امیدوارم مدیریت جدید بتواند مشکلات تیم را کم کند.

پرورش‌خواه درباره تمدید قرارداد سید حسین‌ حسینی، دروازه‌بان استقلال تصریح کرد: حسینی یکی از بازیکنان قدیمی استقلال است و خوشحالم که نکونام با تمدید قرارداد حسینی موافقت کرد. در فوتبال حرفه‌ای دنیا طبیعی است که بازیکن افت و خیز داشته باشد. یکی از دلایل افت بازیکن نداشتن رقیب است. به نظر من اگر در هر پست دو بازیکن از لحاظ کیفیتی و فنی یکسان حضور داشته باشند آنها تلاش خواهند کرد که نفر اول باشند. الان هم که محمدرضا خالدآبادی که به تازگی به استقلال آمده می‌تواند رقیب خوبی برای حسینی باشد.

وی تاکید کرد: قطعا با آمدن خالدآبادی، حسینی تمام تلاش خود را خواهد کرد دروازه‌بان اول تیم باشد. باید جواد نکونام به او اعتماد کند تا حسینی بهترین کیفیت خودش را نشان دهد.

پرورش‌خواه در مورد نارضایتی نکونام از وضعیت آبی‌پوشان اضافه کرد: نکونام واقعا حق دارد که از وضعیت باشگاه ناراضی باشد. چون وقتی به بازیکنان پول ندهند آنها هم علاقه‌ای به تمرین و بازی نخواهند داشت.

وی افزود: دیگر مثل زمان ما نیست که به بازیکن پول ندهند ولی او با عشق و علاقه بازی کند. با این حال به بازیکنان فعلی استقلال افتخار می‌کنم که ۸ ماه بدون دریافت یک ریال پول برای تیم‌شان بازی کردند. الان هم مدیران استقلال باید به دنبال تزریق پول به باشگاه باشند تا بتوانند به مشکلات تیم رسیدگی کنند.

وی در خصوص انتقاد هواداران از علی خطیر، مدیرعامل استقلال نیز گفت: من شناختی از خطیر ندارم. مدیران سابق استقلال پول‌های این باشگاه را خرج کردند و پاسخگو هم نبودند که این پول در کجا خرج شده است. همین مسائل باعث شده پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال بسته شود. خطیر کار سختی در پیش دارد چون باید به مشکلات زیاد این تیم رسیدگی کند.

نظرات

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب