1402/05/13-10:42

مسی باز هم رکورد رونالدو را شکست!

مسی باز هم رکورد رونالدو را شکست!

فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.

به گزارش دولت بهار؛ لیونل مسی چه زمانی که در مستطیل سبز حضور دارد و چه بیرون از زمین‌های فوتبال همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. جدیدترین رکوردی که اسطوره آرژانتینی موفق به شکستن آن شد رکورد فروش پیراهن‌های او در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی آنها به بازار بود.

انتقال لیونل مسی به اینترمیامی دنیای فوتبال و ورزش آمریکا را تکان داد. حضور ستاره آرژانتینی در آمریکا چنان تبی در این کشور که ورزش فوتبال در آن محبوب‌ترین ورزش به حساب نمی‌آید ایجاد کرده که حالا فروش پیراهن‌های جدید او رکوردشکن شده است.

بعد از ورود رسمی پیراهن‌های لیونل مسی در اینترمیامی به بازار، حجم فروش این پیراهن‌ها در بیست و چهار ساعت اول رکورد فروش پیراهن‌ نه تنها در فوتبال بلکه در کلیه ورزش‌ها را شکست. از رقیب اصلی او، کریستیانو، گرفته تا ستاره‌های بزرگی مثل لبران جیمز؛ حالا هیچکس از این نظر توان رقابت با لئو را ندارد.

در زمان بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد فروش پیراهن‌های شیاطین سرخ که نام رونالدو بر پشت آن حک شده بود به رکوردی جدید تبدیل شد، اما مسی این رکورد را شکسته است. حالا مسی در رتبه اول، کریستیانو رونالدو در رتبه دوم و تام بردی و لبران جیمز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

تام بردی زمانی که تیم سابقش نیوانگلند پایرتز را ترک کرد و به تامپابی پیوست شاهد فروش خارق‌العاده پیراهن‌های جدیدش بود. لبران جیمز هم زمانی که از کلیولند کاوالیرز به لس‌آنجلس لیکرز پیوست شاهد موج قابل توجهی برای خرید پیراهن‌هایش بود.

نظرات

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب