1402/05/19-11:50

تخریب در مجتمع دامپروری «دام گستر» فشافویه و میلیاردها تومان خسارت به دامداران! + فیلم و تصاویر

 تخریب در مجتمع دامپروری «دام گستر» فشافویه و میلیاردها تومان خسارت به دامداران! + فیلم و تصاویر

مجتمع دامپروری «دام گستر» فشافویه، بزرگ‌ترین مجتمع دامپروی کشور است که اخیرا با وجود اینکه واحدهای دامداری این مجتمع مجوز ساخت و پروانه بهره برداری از ارگان های مربوطه را اخذ کرده اند، اما متاسفانه برخی تخریب‌ و قلع و قمع‌ها در آن اتفاق افتاده است و هنوز نیز این مزاحمت‌‌ها و تخریب ‎ها ادامه دارد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایلنا، مجتمع دامپروری دام گستر فشافویه، بزرگ‎ترین مجتمع دامپروری کشور است که از سال 69  و با جمع‌آوری دامپروری های سطح شهر تهران و انتقال به این منطقه راه اندازی شده است. اما بعد از سال‌ها، برخی دستگاه‌ها با این مجتمع دچار اختلافاتی شده و دردسرهایی برای واحدهای دامداری در این مجتمع ایجاد کرده اند. از جمله اینکه در  یکی دو نوبت اقدام به تخریب برخی واحدهای دامداری ساخته شده در این مجتمع نمودند و دامداری هایی که با هزینه و وقت زیادی ایجاد شده بود را تخریب کرده‎اند.

دوباره تخریب!

بنا بر این گزارش، روز سه شنبه 17 مرداد ماه نیز مطلع شدیم که مجددا 15 واحد این دامداری توسط برخی از دستگاه‌ها و با حضور نیروی انتظامی تخریب شده و حاصل سرمایه‎ گذاری این دامداران که می توانست در راستای اشتغال و تولید به کار گرفته شود، به کلی قلع و قمع و نابود شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که مالکان این واحدهای دامپروری عنوان کردند که تمام مجوزهای لازم برای ساخت را اخذ کرده اند و عاملان این تخریب هیچ حکم تخریبی ارائه نکردند و برخی از مالکان حتی اطلاع نداشتند که چه ارگانی اقدام به تخریب نموده است!؟

فیلم و تصاویر این گزارش را در ذیل مشاهده می‌کنید:

DSCN0893

DSCN0920

DSCN0919

DSCN0912

DSCN0908

DSCN0905

DSCN0899

DSCN0897

DSCN0893

نظرات

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب