1399/07/27-13:47

دولت روزه سکوت گرفته است/ مردم در آتش گرانی ساعتی می سوزند!

 دولت روزه سکوت گرفته است/ مردم در آتش گرانی ساعتی می سوزند!

نماینده اردبیل در مجلس گفت: افزایش قیمت دلار مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده و دولت نیز روزه سکوت گرفته است.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 مهر) قوه مقننه  در تذکری شفاهی با استناد به ماده 22 آیین نامه داخلس مجلس، گفت: حفظ شأن و منزلت مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان از وظایف هیئت رئیسه است، اما هیئت رئیسه آنچنان که باید در این زمینه عمل نکرده است.

وی افزود: هیئت رئیسه در برابر حواشی و هجمه های گسترده علیه مجلس عملکرد مناسبی نداشت و با کج سلیقگی زمینه تخریب مجلس را ایجاد کرد و در مرحله بعدی سکوت کرده، یا به شکل غیراصولی به دفاع پرداخت که هزینه آن را نه فقط هیئت رئیسه که کل نمایندگان پرداخت می کنند. انتظار می‌رود هیئت رئیسه عملکرد بهتری داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اضافه کرد: پس از گذشت 5 ماه از آغاز به کار مجلس یازدهم، نشانی از تبیین راهبرد، برنامه ریزی مشخص و اولویت بندی از جلسات مجلس نیست، افزایش قیمت دلار مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده و دولت نیز روزه سکوت گرفته است.

بدری با بیان اینکه مجلس نباید دچار روزمرگی شود، ادامه داد: انفعال مجلس در برابر بی اعتنایی رئیس جمهور در موارد متعدد مانند بلاتکلیف ماندن وزارت صمت در حالی که مردم در آتش تورم می سوزند، به هیچ عنوان از مجلس یازدهم که مجلس امید و انتظار است، قابل قبول نیست.

نماینده اردبیل با بیان اینکه مردم در آتش گرانی ساعتی می سوزند، گفت: دولت باید پای میز پاسخگویی آورده شود، چرا که برای ساماندهی این وضعیت برنامه ای ندارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب