1402/06/03-14:56

پاسخ قاطع کلوپ به پیشنهاد الاتحاد برای محمد صلاح

پاسخ قاطع کلوپ به پیشنهاد الاتحاد برای محمد صلاح

سرمربی تیم فوتبال لیورپول نسبت به اخبار انتقال صلاح به فوتبال عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، روز چهارشنبه رسانه اسپورت عربستان از توافق باشگاه‌های الاتحاد و لیورپول بر سر انتقال 100 میلیون یورویی محمد صلاح پرده برداشت و حتی مدعی شد که انتقال ستاره مسلمان به باشگاه سعودی 3 ساله است.

شب گذشته نیز هواداران الاتحاد نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و با ماسک‌های محمد صلاح به ورزشگاه آمدند تا آمدن او را خیر مقدم بگویند.

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی لیورپول مقابل نیوکاسل نسبت به این اخبار واکنشی قاطع نشان داد و آن را صراحتاً رد کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: اگر پیشنهادی از سوی آنها وجود داشته باشد، جواب ما نه خواهد بود. صلاح 100 درصد ماندنی است. او فروشی نیست و به باشگاه لیورپول متعهد است.

 چراغ سبز محمد صلاح به عربستانی‌ها

به گزارش دولت بهار به نقل از beIN Sports؛ پیش از این در خبری اعلام شد که محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول با پیوستن به باشگاه فوتبال الاتحاد عربستان موافقت کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که الاتحاد برای صلاح بیش از 90 میلیون یورو به لیورپول پیشنهاد داده است که این مبلغ او را به گران‌ترین قرارداد برای لیگ عربستان تبدیل می‌کند. عربستانی‌ها به این بازیکن نیز قرارداد شخصی به مدت 3 سال با مبلغ 200 میلیون یورو پیشنهاد دادند.

صلاح در سال 2017 از رُم ایتالیا به لیورپول پیوست. او به همراه قرمزها قهرمان لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرجام انگلیس، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام یوفا و جام باشگاه‌های جهان شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب