1402/06/04-14:27

ترامپ در نظرسنجی همچنان از دیگر جمهوری‌خواهان پیش است

ترامپ در نظرسنجی همچنان از دیگر جمهوری‌خواهان پیش است

نظرسنجی منتشر شده توسط رویترز نشان می‌دهد که ترامپ همچنان از باقی جمهوریخواهان پیش است.

به گزارش دولت بهار به نقل از رویترز، بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس، دونالد ترامپ در رقابت برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان حتی پس از اینکه از مناظره با فرماندار فلوریدا و سایر رقبا خودداری کرد، تقریباً 40 درصد از «رون دیسانتیس» پیشی گرفت.

این نظرسنجی نشان داد که بخش مهمی از پاسخ‌دهندگان جمهوری‌خواه که اولین مناظره حزب را در روز چهارشنبه دنبال کردند، طرفدار ریاست جمهوری ترامپ هستند. اما نشان داد که دیسانتیس با 13 درصد حمایت از پاسخ‌دهندگان جمهوری‌خواه در جایگاه دوم باقی مانده است، در حالی که ترامپ، رئیس‌جمهور سابق با 52 درصد در صدر است.

ترامپ قبل از مناظره گفت که با توجه به پیشتازی عظیمش در نظرسنجی ها، علیرغم کیفرخواست او در چهار پرونده جنایی مجزا، هیچ سود سیاسی برای شرکت در این مناظره نمی بیند. به نظر می رسد نتایج نظرسنجی رویترز/ایپسوس این را تایید کرده است.

این درحالی است که ترامپ به دلیل حکم قاضی دادگاه ایالتی جورجیا روز پنجشنبه به طور موقت بازداشت شد و عکس بازداشت او جنجال زیادی برپا کرد.

گفتنی است به جز دی‌سانتیس، مایک پنس معاون سابق ترامپ، ویوک راماسوامی، کارآفرین فناوری و نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل متحد هم از نامزدهای مطرح جمهوریخواهان برای رقابت با جو بایدن دمکرات در نوامبر سال 2024 هستند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب