1402/06/15-20:18

نایب قهرمانی تیم ملی فرنگی ناشنوایان در قهرمانی جهان

نایب قهرمانی تیم ملی فرنگی ناشنوایان در قهرمانی جهان

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان ایران با کسب 1مدال طلا ، 3 نقره و 4 برنز نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان کشتی در بیشکک قرقیزستان شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا؛ در پایان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان تیم ملی کشتی ایران با کسب 1 مدال طلا ، 3 نقره و 4 برنز ، پس از تیم ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و تیم قزاقستان سوم شد.

برای ایران مهدی بخشی مدال طلا ، علی کریمی ، سید صادق ابوالوفایی و شهاب رحیمی مدال نقره و رضا اسماعیلی، شیرزاد محکی ، علی وطن پرست و محمد رضا شعبانی مدال برنز را کسب کردند.
نتایج مسابقات پنج وزن دوم به شرح ذیل است: 

در وزن 60 کیلوگرم صادق ابوالوفایی به مصاف کشتی گیر ارمنستان رفت و ۸ بر صفر به برتری رسید و در دور دوم کشتی گیر میزبان را ۶ بر ۵ شکست داد و در فینال با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب حریف ترکیه شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 67 کیلوگرم شهاب رحیمی با حریفی از ترکیه رقابت کرد و ۸ بر صفر پیروز شد و در دور دوم ۴ بر ۲ کشتی گیر آذربایجان را شکست داد و در فینال در مصاف با کشتی گیر میزبان ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 87 کیلوگرم شیرزاد محکی با کشتی گیر قزاقستان مبارزه و حریف خود را ضربه فنی کرد و در مبارزه دوم ۱۰ بر ۲ مغلوب کشتی گیر ترکیه شد و برای کسب مدال برنز به شانس مجدد رفت و در رقابت با کشتی گیر قرقیزستانی ۷ بر ۵ به پیروزی رسید و مدال برنز را کسب کرد.

در وزن 77 کیلوگرم نیز مسلم دهقانی به مصاف کشتی گیر ترکیه رفت و ۷ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

در وزن 130 کیلوگرم نیز احمد امینی به مصاف کشتی گیر ترکیه رفت و با ضربه فنی مغلوب شد و در مبارزه با کشتی گیر قرقیزستانی ۵ بر ۲ مغلوب شد و از کسب مدال بازماند.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد جوانان ناشنوایان از روز جمعه 17 شهریور در بیشکک قرقیزستان آغاز می شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب