1402/06/21-14:52

درویش: بیرانوند به بازی با النصر می‌رسد!

 درویش: بیرانوند به بازی با النصر می‌رسد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حضور فیلیپه کایسدو مهاجم اکوادوری در این تیم منتفی شده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، رضا درویش درباره آخرین وضعیت محرومیت هواداران پرسپولیس از دیدار با النصر اظهار داشت: من نامه‌نگاری‌هایی انجام دادم و اصلاً امکان بخشش هواداران وجود ندارد. اعلام کردند چون محرومیت انضباطی است راهی برای حضور هواداران نیست. ظاهراً قبلاً به کمیته استیناف هم پرونده ارجاع و رد شده است. ما حتی نامه زدیم که محرومیت‌مان را تعلیق کنند، اما نپذیرفتند.

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند خاطر نشان کرد: او پشت کاری مثال‌زدنی دارد. MRI و سونوگرافی را انجام داده و درمانش شروع شده است. کارهایی که لازم است را انجام دادیم و ان‌شاءالله خدا کمک کند و با پشت کاری که دارد به نظرم از یکشنبه هفته آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. من با خودش هم صحبت کردم و گفت خیالت راحت خودم را به بازی می‌رسانم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با بازیکن خارجی و جذب کایسدو تصریح کرد: ما با یک بازیکن تمام کرده و قرارداد را برایش فرستاده بودیم، ولی برخی افراد کاری می‌کنند که آدم شرمنده می‌شود. این بازیکن گفت باید با خانواده‌ام مشورت کنم، اما امروز دیدیم ناراحت است. این بازیکن گفت از دیروز برای همسر من در فضای مجازی دشنام فرستاده‌اند! بازیکن موردنظر ما کایسدو بود. متأسفانه فضای دلالی با ما روابط حسنه ندارد. این بازیکن هم گفت نمی‌آیم و جذبش منتفی شد. حالا با دو بازیکن دیگر در حال مذاکره‌ایم که قرار است تا فردا خبر بدهند.

درویش همچنین درباره حضور النصر در ایران گفت: باید میزبانی شایسته‌ای از رقیب داشته باشیم. از جمله در نظر داریم به تمام اعضای تیم النصر سیمکارت با اینترنت نامحدود
بدهیم تا مشکلی بابت این موضوع نداشته باشند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب