1402/07/03-12:19

محکومیت ۱۸۰ میلیونی استقلال در ۳ پرونده

محکومیت ۱۸۰ میلیونی استقلال در ۳ پرونده

باشگاه استقلال در سه پرونده محکوم به پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان شده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را درباره برخی پرونده‌ها صادر کرد. بر همین اساس آرای صادره به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مهدی داغر از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۸ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت آرمان رمضانی از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت با توجه به اعلام رضایت خواهان قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت محمد آران از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت امیرحسین نعمتی از باشگاه ون پارس نقش جهان، کمیته وضعیت دعوی خواهان را مردود اعلام کرد.

* با توجه به شکایت مهدی کمیجانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۷۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت علی غیبی از باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت رضا صادقی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت هادی فرامرزی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه ایران خودرو از محمد امین درویشی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب