1402/07/03-14:24

خبر بد برای پرسپولیس و مدعیان

خبر بد برای پرسپولیس و مدعیان

باشگاه سپاهان اصفهان همچنان پیگیر پرونده سنگین انضباطی خود در کمیته استیناف است تا شاید بتواند بخشی از امتیازات کسر شده را به حساب خود برگرداند.

به گزارش دولت بهار به نقل از مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به شکایت سازمان لیگ فوتبال، باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور تبریز مستند به مواد ۵۱ و ۱۱۷ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ فدراسیون فوتبال و به لحاظ تعدد تخلفات ارتکابی با رعایت بندهای ۱ و ۳ از ماده ۹۱ مقررات موصوف، باشگاه سپاهان را علاوه بر کسر ۴ امتیاز در فصل جاری مسابقات به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی و همچنین اصلاح قراردادهای ۶ بازیکن مورد گزارش مطابق با مفاد دستورالعمل‌های مذکور محکوم کرد.

رأی کمیته انضباطی قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف بود تا سپاهانی ها دست به کار شده و خواستار تقلیل حکم شوند.

رفت و آمدهای گسترده مسئولان سپاهان به فدراسیون فوتبال و همچنین پیگیری‌های نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی باعث امیدواری مدیران این باشگاه بابت کاهش میزان جریمه تعیین شده از سوی کمیته انضباطی شود.

خبر بد برای پرسپولیس و مدعیان/ احتمال بازگشت امتیاز به سپاهان

پیگیری‌ها، نشان می‌دهد مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هرگونه دخالت از سوی تمام مدیران خود و حتی نامه‌های مرتبط با این پرونده از سوی نهادهای اداری بیرون از ساختمان فدراسیون در این حکم را به شدت محکوم کرده و طی نشستی با مسئولان کمیته انضباطی و استیناف اعلام کرده است زیر فشار هیچ عوامل بیرونی قرار نگیرند و کاملا مستقل روی این پرونده تصمیم‌گیری کنند.

مسئولان کمیته استیناف نیز قرار است تصمیم نهایی خود را تا ۱۰ روز آینده بگیرند که احتمال کسر جریمه تعیینی را با توجه به لایحه دفاعی جدید باشگاه سپاهان بسیار افزایش داده است تا محمدرضا ساکت مدیرعامل زردپوشان و هیأت مدیره این باشگاه چشم انتظار کاهش حداقل ۵۰ درصدی جریمه‌ها و بازگشت بخشی از امتیازات کسر شده باشند.

سپاهانی‌ها انتظار دارند رأی نهایی از سوی کمیته استیناف قبل از بازی هفته دوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان در دهم مهرماه اعلام شود تا شاگردان ژوزه مورایس با آرامش بیشتری برای دیدار با کریم بنزمان، انگولو کانته و.. آماده شوند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب