1402/07/04-12:28

یزدانی تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی می‌گیرد

 یزدانی تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی می‌گیرد

حسن یزدانی نه تنها پس از المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی نخواهد کرد بلکه او تا سال ۲۰۲۸ حضور خواهد داشت تا چهارمین المپیک خود را تجربه و تعداد مدال‌هایش را افزایش دهد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، اگرچه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب یک طلا، ۲ نقره و یک برنز به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت اما یک اتفاق تلخ برای کشتی ایران به همراه داشت و آن چیزی جز شکست حسن یزدانی در بازی فینال نبود.

در مبارزه ششم یزدانی برابر تیلور، نماینده کشورمان هیچ برنامه خاصی و یا تغییر تاکتیکی برای رویارویی مقابل حریفش نداشت هر چند تیلور با همان سبک و سیاق قبلی ظاهر شده و با بستن کشتی و یورش‌های پی‌در پی، عرصه را بر یزدانی تنگ کرده بود. در حالی که یزدانی به عنوان یکی از بهترین آزادکاران حال حاضر جهان اگر کشتی خودش را می‌گرفت و همانند حریفش تلاشش را از همان اول برای رسیدن به پاهای رقیب به کار می‌بست، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

خداحافظی در کار نیست/ یزدانی تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی می‌گیرد

شکست یزدانی برابر تیلور چیزی از ارزش‌های این پهلوان ایرانی کم نمی‌کند. او با ۹ مدال طلا رکوردی را در تاریخ ورزش ایران از خود بر جای گذاشته است که بعید به نظر می‌رسد تا چند دهه دیگر کسی بتواند حتی به آن نزدیک بشود چه برسد حتی آن را بشکند!

یزدانی پس از شکست در بلگرداد راهی بازی‌های آسیایی می‌شود تا افتخاری دیگر را برای خود و ورزش ایران کسب کند.

خداحافظی در کار نیست/ یزدانی تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی می‌گیرد

در روزهای اخیر شایعاتی درباره خداحافظی حسن یردانی از کشتی مطرح شده است.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد تا قهرمان ایران زمین از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

«همت مسلمی» مربی و پرورش دهنده حسن یزدانی است، مربی‌ای که سال‌ها پیش برای اولین بار حسن یزدانی را با تشک آشنا کرد و کاشف کشتی‌گیری شد که با کسب ۹ مدال جهانی و المپیک به ورزشکاری بی‌رقیب تبدیل شده است.

همت مسلمی که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با یردانی دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با رد مطالبی که درباره خداحافظی یزدانی پس از المپیک پاریس شنیده می‌شود اظهار داشت: حسن یزدانی به امید خدا در المپیک مدال طلا را خواهد گرفت، او نه تنها خداحافظی نخواهد کرد بلکه حالا حالاها به کشتی گرفتن ادامه خواهد داد تا به افتخارات کشتی و خودش بیفزاید.

وی افزود: حسن نابغه کشتی ایران و جهان است، او باید تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی بگیرد. پهلوان ایران زمین ادامه خواهد تا دل مردم را شاد کند.

خداحافظی در کار نیست/ یزدانی تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی می‌گیرد

همت مسلمی درباره حسن یزدانی مصاحبه جذاب و مفصلی را با ایرنا انجام داده است که به زودی روی خروجی گروه ورزشی خواهد رفت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب