1402/07/08-23:37

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی+جدول

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی+جدول

کاروان ورزشی ایران در پایان روز هفتم بازی‌های آسیایی هانگژو در جایگاه دهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

به گزارش دولت بهار، روز هفتم بازی‌های آسیایی هانگژو برای کاروان ورزشی ایران با کسب سه مدال طلا، 11 نقره و 11 برنز و قرار گرفتن در مکان دهم جدول توزیع مدال‌ها به پایان رسید.

ورزشکاران ایرانی، امروز (شنبه) یک مدال نقره در کوراش و یک برنز در تپانچه 10 متر میکس کسب کردند.

کاروان چین با 113 مدال طلا، 67 نقره و 34 مدال برنز در مکان نخست قرار دارد و ژاپن و کره دوم و سوم هستند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , بازی‌های آسیایی ,

نتایج کلی مسابقات امروز به شرح زیر است:

قایقرانی:

عادل مجللی و کیا اسکندانی در دور مقدماتی کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان به آب زدند که در گروه اول مقدماتی با حریفانی از کره، هند، فیلیپین، قزاقستان و تاجیکستان رقابت کردند و با زمان ۱:۵۳.۰۹۶ دقیقه دوم و به طور مستقیم راهی فینال شدند.

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی +جدول

سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در دور مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان به آب زدند که با زمان ۱:۳۸.۰۰۳ دقیقه اول و به طور مستقیم راهی فینال شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در گروه اول مقدماتی با زمان ۱:۵۶.۳۷۹ دقیقه سوم و به طور مستقیم راهی فینال شدند.

نبی رضایی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر به آب زد و با زمان ۴:۰۲.۴۶۳ دقیقه دوم و مستقیما راهی فینال شد.

علی آقامیرزایی در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۳:۴۹.۶۰۳ به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و راهی فینال شد.

اسکیت:

مسابقات اسکیت سرعت در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی در بخش زنان برگزار شد. در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر، نهال مقدم و سیده مهشید کیایی نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت رسانده و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

تیراندازی:

هانیه رستمیان و امیر جوهری خو در ماده تپانچه میکس برابر پاکستان پیروز شدند و مدال برنز را کسب کردند.

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی +جدول

بسکتبال:

️تیم ملی بسکتبال ایران با نتیجه ۸۶ بر۶۰ مقابل قزاقستان پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

در بسکتبال ۳ نفره تیم ملی کشورمان مقابل هند با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ پیروز و راهی یک چهارم شد. در این مرحله ایران مقابل مغولستان با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ شکست خورد.

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی +جدول

کوراش:

مجید وحیدبریمانلو نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم کوراش پس از شکست نمایندگانی از کشورهای ویتنام و چین تایپه برای صعود به فینال از سد خیراندیشی از کشور تاجیکستان گذشت تا نخستین فینالیست تیم ملی کوراش در روز نخست باشد. وی ️در مبارزه نهایی مقابل حریف ازبکستانی شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.

هندبال:

تیم‌ملی هندبال کشورمان نتیجه دومین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی بازیهای آسیایی را ۲۹بر۲۰ مقابل بحرین واگذار کرد.

تنیس روی میز:

بعد از کسب نخستین مدال برنز تیمی تاریخ تنیس روی میز ایران، نیما و نوشاد عالمیان در یک نمایش فوق‌العاده با برتری قاطع سه بر صفر مقابل دو پینگ‌پنگ‌باز ژاپنی راهی مرحله نیمه نهایی شدند. مدال برنز برادران عالمیان قطعی شده است.

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی +جدول

بوکس:

در وزن ۹۲+ کیلوگرم بوکس، ایمان رمضان پور مقابل حریفی از هند روی رینگ رفت که با شکست در این مبارزه از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

شطرنج:

تیم ملی شطرنج ایران در دومین بازی خود به مصاف تیم قزاقستان رفت و ۳ بر یک حریف خود را شکست داد. در این بازی دانشور و طباطبایی رقبای خود را شکست دادند، مقصودلو و ایدنی نیز مقابل حریفان مساوی کردند تا در نهایت تیم ایران با نتیجه ۳ بر یک مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی برسد.

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی +جدول

دوومیدانی:

حسن تفتیان که روز گذشته به مرحله نیمه نهایی مسابقات دوی ۱۰۰ متر نوزدهمین دوره بازی های راه یافته بود، امروز در این مرحله به رقابت پرداخت. دونده سرعتی کشورمان در این مرحله با رکورد ۱۰.۱۳ ثانیه از خط پایان عبور و به عنوان نفر اول دسته خود به فینال صعود کرد. وی در این مرحله با زمان ۱۰.۱۴ چهارم شد.

سقوط ایران در رده بندی مدالی بازیهای آسیایی +جدول

در ۱۰۰ متر حمیده اسماعیل نژاد که روز گذشته با رکورد ۱۱۱.۵۷ ثانیه موفق به صعود به این مرحله شده بود، با رکورد ۱۱.۵۴ در جایگاه هفتم ایستاد. این نخستین دوره حضور اسماعیل نژاد در بازی‌های آسیایی بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب