1402/08/04-14:20

قرارداد همکاری رئال با بانک سرمایه‌گذاری عربستان

قرارداد همکاری رئال با بانک سرمایه‌گذاری عربستان

رئال مادرید با بانک سرمایه‌گذاری عربستان سعودی یک قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ورزش سه، بانک سرمایه‌گذاری عربستان با انتشار ویدیویی در صفحه توئیتری خود، به صورت رسمی از انعقاد یک قرارداد همکاری با باشگاه رئال مادرید خبر داد.

پیش از این نشریه اتلتیک خبر داده بود که لوس بلانکوس قراردادی را با این مؤسسه مالی نهایی کرده است تا نقش شریک رسمی را برعهده بگیرد که اکنون تنها اسپانسر فعلی مادرید مستقر در عربستان خواهد بود.

پیش از این رئال مادرید یک قرارداد اسپانسرینگ با مخابرات عربستان سعودی داشت که در سال 2013 به پایان رسید و حالا بانک سرمایه‌گذاری عربستان پس از 10 سال، به دومین شریک مالی پرافتخارترین باشگاه اروپایی تبدیل می‌شود.

البته طبق آنچه که اتلتیک نوشته است، توافق فعلی با بانک سرمایه‌گذاری عربستان قابل توجه نیست و شامل هیچ علامت تجاری روی پیراهن، کیت تمرین یا استادیوم نخواهد بود.

1945145

رئال مادرید اخیراً یک قرارداد حمایت مالی بزرگتر با هیئت گردشگری Visit Dubai به امضا رسانده است و حالا بانک سرمایه‌گذاری عربستان به دومین شریک مالی لوس بلانکوس در خاورمیانه تبدیل می‌شود.

رئال مادرید تصریح می‌کند که این قرارداد اسپانسری جدا از صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان (PIF)، صندوق سرمایه‌گذاری مستقل این کشور است که مالک باشگاه لیگ برتری نیوکاسل یونایتد است.

رئال مادرید در ژانویه 2024 برای شرکت در سوپرکاپ اسپانیا به عربستان سعودی سفر خواهد کرد. لوس بلانکوس در مرحله نیمه نهایی در تاریخ 10 ژانویه به مصاف همشهری خود یعنی اتلتیکو مادرید خواهد رفت و تیم برنده در فینال و در تاریخ 14 ژانویه به مصاف یکی از تیم‌های بارسلونا یا اوساسونا خواهد رفت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب