1402/08/16-23:01

نتانیاهو: قصد پایان دادن به جنگ را نداریم

نتانیاهو: قصد پایان دادن به جنگ را نداریم

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در کنفرانس خبری مشترک با یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم گفت که قصد پایان دادن به جنگ را نداریم.

به گزارش دولت بهار به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانسی خبری در تل‌آویو مدعی شد: ما موفقیت‌های بزرگی کسب کردیم و قصد توقف نداریم و تا آخر ادامه خواهیم داد.

وی گفت: غزه هم‌اکنون محاصره شده و ارتش اسرائیل درحال انجام عملیات‌هایی در این شهر است.

نتانیاهو مدعی شد که رژیم صهیونیستی، فشار بر حماس را افزایش داده و تعداد زیادی از «تروریست‌ها» در زیر زمین را کشته است.

وی گفت: حماس دارد درک می‌کند که ما به مکان‌هایی می‌آییم که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند به آن‌ها وارد شویم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم توانسته «مقرها، تونل‌ها و پایگاه‌های حماس» را نابود کند.

وی درباره دخالت حزب‌الله در درگیری‌ها گفت: اگر حزب‌الله دخالت در این جنگ را آغاز کند، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه خود خواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس همچنین تاکید کرد تا زمانی که تمامی اسرا به خانه‌های‌شان بازنگردند این رژیم با هیچ آتش‌بسی موافقت نخواهد کرد و اجازه ورود سوخت به نوار غزه را نخواهد داد.

نتانیاهو گفت: ما تمام توان حماس برای هدایت غزه را از بین خواهیم برد. اسرائیل متوقف نخواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد که رژیم صهیونیستی بیش از صدهزار نفر را از خانه‌های‌شان در اراضی اشغالی خارج کرده است.

از سوی دیگر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: هدف ما تروریست‌های حماس در غزه به ویژه تاسیسات و رهبران آن است.

وی با طرح این ادعا که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه مسئول اصلی حمله ۷ اکتبر است، مدعی شد که هدف رژیم صهیونیستی ترور وی و رهبران دیگر حماس است.

گالانت گفت: ما مصمم هستیم که به هدف خود برسیم و ماموریت را که همانا برچیدن حماس و توانایی‌های این گروه و رسیدن به رهبران و مبارزان آن است، انجام دهیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ما برای دستیابی به هدف خود یعنی از بین بردن حماس، بازگرداندن افراد ربوده شده و تغییر وضعیت در غزه مبارزه خواهیم کرد.

وی همچنین مدعی شد: ما از شمال و جنوب تا قلب شهر غزه در حال پیشروی هستیم و در داخل مناطق مسکونی می‌جنگیم.

گالانت افزود: ما در غزه با قدرت می‌جنگیم و نیروهای ما در مرز با لبنان نیز حضور دارند و نیروی هوایی ما در بالاترین آمادگی خود است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: ما هزاران سرباز عادی و ذخیره در کرانه باختری برای مقابله با هر گونه درگیری داریم.

وی همچنین گفت: فشارها بر ما افزایش خواهد یافت و نیازمند تصمیمات سخت رهبری است، اما در جنگی که به ما تحمیل شده است دست از جنگ برنخواهیم داشت.

گالانت در پایان مدعی شد: ما قصد جنگ با حزب الله را نداریم و اگر (سید حسن) نصرالله اشتباه کند، لبنان را نابود خواهیم کرد.

بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفرانس خبری، گفت: قاتلان مکان امنی نخواهند داشت و ما در جنگی با چند جبهه هستیم.

وی افزود: ما هر کاری برای بازگرداندن افراد ربوده شده انجام می‌دهیم و زمان برای تظاهرات و تحقیقات وجود خواهد داشت، اما اکنون زمان جنگ است و ما پیروز خواهیم شد.

عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: حماس بعد از جنگ بر غزه حکومت نخواهد کرد و این باریکه بعد از جنگ هیچ تهدیدی برای ما نخواهد داشت.

گانتس در ادامه با طرح این ادعا که حماس حق وجود ندارد و ما رهبران آن را در هر کجا که باشند هدف قرار می‌دهیم، افزود: ما به مبارزه ادامه می‌دهیم و با هیچ معامله‌ای که شامل افراد ربوده نباشد موافق نیستیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب