1399/08/13-16:33

قدردانى جمهورى آذربايجان از بيانات رهبر انقلاب

سفیر کشورمان در باکو خبر داد مقامات جمهوری آذربایجان در تماس با وی از بیانات مقام معظم رهبری درباره بحران قره باغ قدردانی کردند.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی در صفحه توئیتر خود نوشت: «به دنبال بیانات امروز مقام معظم رهبری در خصوص بحران جاری در قره‌باغ دقایقی پیش آقای خلف اف معاون وزیر خارجه ج. آذربایجان در تماس تلفنی با اینجانب، مراتب قدردانی دولت و ملت جمهوری آذربایجان را از این بیانات مهم و عادلانه اعلام و بر دوستی و برادری دو کشور همسایه تاکید کرد.»

مقام معظم رهبری صبح امروز در بخشی از سخنرانی خود به مناسبت سالگرد 13 آبان، به جنگ اخیر میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان اشاره کردند و با تأکید بر اینکه این موضوع حادثه‌ای تلخ و تهدیدکننده امنیت منطقه است، گفتند: این درگیری نظامی باید هرچه زودتر تمام شود؛ البته همه سرزمین‌های جمهوری آذربایجان که به‌وسیله ارمنستان تصرف شده باید آزاد شود و به آذربایجان برگردد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لزوم حفظ امنیت ارامنه در این سرزمین‌ها و رعایت مرزهای بین‌المللی از جانب دو طرف را نیز مورد تأکید قرار دادند و افزودند: تروریست‌هایی که براساس گزارش‌های قابل اطمینان وارد منطقه شده‌اند، نباید به هیچ‌وجه نزدیک مرز ایران شوند و اگر آنها نزدیک مرز شوند، قطعاً برخورد قاطع خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب