1399/08/14-19:10

۴ نکته مهم برای پذیرفته شدگان مرد کنکور سراسری ۹۹

دانشجویان مرد پذیرفته شده در کنکور سراسری سال ۹۹ برای ثبت نام در دانشگاه باید به چهار نکته درباره معافیت تحصیلی و شروط ثبت نام توجه کنند.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ۹ آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و ۱۸۹ هزار نفر در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.

پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام می توانند از امروز چهارشنبه ۱۴ آبان به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

دانشجویان مرد پذیرفته شده در کنکور سراسری سال ۹۹ برای ثبت نام در دانشگاه باید به سه نکته درباره معافیت تحصیلی و یک نکته درباره ثبت نام توجه کنند که به شرح ذیل است:

۱. مشمولان مورد نظر بدون مراجعه به دانشگاه با ارائه کارنامه قبولی در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور و یا سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) محل دانشگاه قبولی یا محل سکونت مراجعه کنند. البته در این خصوص الزامی برای ارائه برگ درخواست معافیت تحصیلی از سوی دانشگاه‌ها به دفاتر خدمات الکترونیک نیست.

۲. درخواست معافیت تحصیلی در واحد‌های دانشگاهی مستقر در شهر تهران به صورت اینترنتی است کـه دانشجویان ورودی سال جدید می توانند بــا مراجعه به سایت سازمان وظیفه عمومی بــه آدرس service.epolice.ir یا epolice.ir برای دریافت مجوز ثبت نام (معافیت تحصیلی) اقدام کنند. ضمن اینکه سامانه دفاتر پلیس ۱۰+ مانند بند ۱ فعال بوده، اما اولویت با ثبت درخواست اینترنتی است.

۳. بارگذاری برگ درخواست معافیت تحصیلی توسط واحد‌های دانشگاهی در سایت اینترنتـی واحدها و یـا پورتال دانشجویی (دارای امضای اسکن شده و سیستمی) و امکان چـاپ آن بـه منظـور ارائـه بـه دفـاتر خـدمات الکترونیک انتظامی بلامانع است.

۴. دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی) که در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول تحصیلی در کنکور سراسری پذیرفته شده‌اند چنانچه در حین انجام خدمت ضرورت (وظیفه عمومی) هستند با ارائه گواهی از یگان مربوط مبنی بر اینکه دوران خدمت ضرورت (وظیفه عمومی) آنان تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ (برای هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول) و یا تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ (برای هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال دوم)‌ به پایان خواهد رسید، مجاز به ثبت‌نام در رشته قبولی اعلام شده هستند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب