1399/08/15-18:30

رزم‌حسینی: عده‌ای سال‌ها عادت کردند با رانت کار کنند

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: با امضاهاي طلايي برخورد مي‌كنيم، منافع خيلي‌ها به خطر خواهد افتاد، عده‌اي سال‌ها عادت كردند كه با رانت كار كنند اما آنها را حذف خواهيم كرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در دیدار با امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز بزرگترین پروژه آبی خاکی انتقال آب خلیج فارس به کرمان انجام شد، اظهار داشت: تمام صنایع استان باید از این آب خلیج فارس بهره‌مند شوند و این ظرفیت وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کرمان در آینده خط ترانزیت آبی به مرکز کشور خواهد بود، عنوان کرد: مشکل تامین آب در شرق کشور به‌زودی برطرف می‌شود مشابه همین کار در خراسان آغاز شده تا آب از دریای عمان به مرکز کشور برسد.

رزم‌حسینی از پیگیری عملیاتی کردن پروژه پتروشیمی کرمان خبر داد و افزود: تمام معادنی که فعالیت نداشته‌اند سه ماه فرصت دارند معادن را فعال کنند در غیر اینصورت قرارداد آنها یک‌طرفه از سوی دولت لغو می‌شود.

وی با بیان اینکه با امضاهای طلایی برخورد می‌کنیم، گفت: منافع خیلی‌ها به خطر خواهد افتاد، عده‌ای سال‌ها عادت کردند که با رانت کار کنند اما آنها را حذف خواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات معیشتی مردم که اولویت است برطرف شود.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه به اندازه کافی کالاهای استراتژیک کشور را در انبارها داریم و جای نگرانی نیست، بیان داشت: استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج را دستور کار داریم و تفاهمنامه‌هایی در دست امضا است تا 5 هزار نفر نیروی بسیجی برای نظارت بازار به کمک بیایند.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: تحریم و کرونا هزینه زیادی بر کشور تحمیل کرده اما به یاری خدا و مقاومت همه مردم و به برکت خون شهدا این مشکلات و سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب