1399/08/17-12:45

ثبت‌نام ۲ وام پرمتقاضی دانشجویی آغاز شد

فرایند ثبت‌نام برای دریافت وام‌های ویژه دکتری و ودیعه مسکن در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، دانشجویان متقاضی دریافت وام ویژه دکتری از محل منابع صندوق رفاه دانشجویان از امروز شنبه ۱۷ آبان ماه تا ۱۵ آذرماه مهلت دارند با مراجعه به پورتال این صندوق www.swf.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این وام شامل دانشجویان روزانه مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته دانشگاه های دولتی و مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی می شود. مبلغ وام چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی جاری اعلام شده است.

همچنین دانشجویانی که متقاضی دریافت ودیعه مسکن از منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند از امروز شنبه ۱۷ آبان ماه تا ۱۵ دی ماه می توانند در پورتال صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام کنند.

این وام به دانشجویان روزانه دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی همچنین آموزشکده های فنی و حرفه ای اختصاص می یابد.

طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجو باید متاهل، فاقد خوابگاه و دارای سند تعهد و اجاره نامه دارای کد رهگیری باشد. همچنین به آخرین نیمسال تحصیلی مجاز، وام مسکن تعلق نمی گیرد.

در صورتی که زوجین دانشجو باشند، این وام فقط به یکی از آنها تعلق می گیرد.

به گزارش ایرنا، ثبت نام سایر وام های دانشجویی از ۳۰ مهرماه آغاز شده است و تا آذرماه و دی ماه ادامه دارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب