1402/09/22-13:45

اگر ورزشگاه آزادی گنجایش داشت فردا در دربی ‌۳۰۰ هزار نفر ‌می‌آمدند

اگر ورزشگاه آزادی گنجایش داشت فردا در دربی ‌۳۰۰ هزار نفر ‌می‌آمدند

‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر هفته یک میلیون نفر در ورزشگاه‌های کشور فوتبال را تماشا می‌کنند که بسیار حائز اهمیت است‌ و بی‌شک اگر ورزشگاه‌های کشور ظرفیت بزرگی داشتند فردا در دربی حدود ۳۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ‌در مجمع سالانه هیئت فوتبال ‌اردبیل با اشاره به اینکه این استان ‌سهمی ویژه در فوتبال ملی دارد و بازیکنان بزرگی همچون علی دایی  و کریم انصاری‌فرد  را معرفی کرده است، اظهار داشت: ‌علی دایی اسطوره اردبیلی فوتبال  افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت  نامناسب ورزشگاه علی دایی اردبیل افزود: این ورزشگاه باید با حمایت  استاندار اردبیل و مسئولان  به صورت ویژه احیا شود چرا ‌که در زمان افتتاح این ورزشگاه شور و  حال خاصی به وجود آمد.

وی با بیان اینکه افتخارات علی دایی در عرصه مربیگری و فوتبال‌ قابل ستایش است چرا که نقش اساسی  در فوتبال ملی داشته است، گفت: فوتبال گستردگی فراوانی دارد و حوزه‌های  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

تا‌ج با اشاره به  اینکه فوتبال پدیده اجتماعی است، تصریح کرد: هر هفته یک میلیون نفر در ورزشگاه‌های کشور فوتبال را تماشا می‌کنند که  بسیار حائز اهمیت است‌ و بی‌شک اگر ورزشگاه‌های کشور ظرفیت بزرگی داشتند فردا در دربی حدود 300 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

تاج ضمن قدردانی از رئیس هیئت فوتبال استان و همکاران هیات فوتبال اداره ورزش گفت: هم‌اکنون از این استان دو تیم در لیگ یک و یک تیم در لیگ دو حضور دارند و فوتبال اردبیل درصورت تامین زیر‌ساخت‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه آموزش پرورش و دانشگاه‌ها  موتور توسعه فوتبال هستند و نقش به سزایی در رشد وتوسعه فوتبال دارند، با اشاره به اجرای طرح سقف قراردادها گفت: این امر در صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها وحرفه‌ای ‌بودن  باشگاه‌ها تاثیر به سزایی داشته است.

مهدی تاج، رئیس و طهمورث حیدری، عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استان‌ها فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به استان اردبیل به همراه  محمدعلی پهناور، مدیر کل ورزش و جوانان و صمد نوتاش، رییس هیات فوتبال استان اردبیل با حضور در مزار شهدای گمنام اردبیل با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به روح پاک و مطهر شهدا با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

وی  از مجموعه ورزشی حسین رضازاده  اردبیل هم بازدید کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب