1402/10/23-19:11

محمود عباس، ملک سلمان را رئیس فلسطین می‌داند!

محمود عباس، ملک سلمان را رئیس فلسطین می‌داند!

سفیر عربستان سعودی در فلسطین پس از دیدار با محمود عباس گفت که او ملک سلمان را به جای خود رئیس فلسطین می‌داند.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، «نایف بن بندر السدیری» سفیر عربستان سعودی در اردن و فلسطین در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی از دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سخن گفت و تلاش کرد تا شرایط فلسطین را عادی جلوه دهد.

به نوشته وبگاه الخلیج آنلاین، او که در شبکه «ام بی سی» حضور یافته بود، گفت: «در دیدارم از رام‌الله و دیدار با محمود عباس، او به من گفت که رئیس فعلی کشور فلسطین خادم الحرمین ملک سلمان بن عبدالعزیز است، به خاطر نقشی که در حمایت از فلسطین دارد.»!

سفیر غیر مقیم سعودی در فلسطین ضمن تلاش برای با عادی جلوه دادن اوضاع فلسطین، افزود: «در آن‌جا حکومتی وجود دارد که به محض شناسایی از سوی سازمان ملل آماده است تا کار خود را شروع کند، مردمی که زندگی را دوست دارند، اینطور نیست که روزانه تحت اشغال و بمباران باشند، بخش از مردم فلسطین هستند که زندگی را دوست دارند».

السدیری همچنین مدعی شد که با استقبال گرمی در رام‌الله مواجه شده و فلسطینی‌ها به شدت به او و عربستان سعودی ابراز محبت کرده‌اند. او اولین سفیر عربستان سعودی در فلسطین است و در ۲۶ سپتامبر سال گذشته استوارنامه خود را تحویل محمود عباس داد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب