1402/10/27-14:03

پرسپولیس و ستاره قطری نزدیک‌تر از همیشه

پرسپولیس و ستاره قطری نزدیک‌تر از همیشه

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی را با مدافع تیم ملی قطر داشته است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، باشگاه پرسپولیس این روزها و بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم در تکاپو برای انتخاب سرمربی جدید است. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا بعد از ۴ سال بار دیگر سرمربی محبوب خود یعنی برانکو ایوانکوویچ را به خدمت بگیرند.

رضا درویش و مدیران پرسپولیس در کنار انتخاب سرمربی جدید و برای اینکه زمان را از دست ندهند در تلاش هستند برای تقویت تیم و حضور هر چه بهتر در لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند و علیرغم جدایی گل‌محمدی پیگیری‌ها برای تقویت این تیم همچنان ادامه دارد.

عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ و مدافع تیم ملی قطر یکی از بازیکنانی است که مورد توجه قرمزها قرار گرفته است. ابتدا مذاکرات خوبی بین طرفین برای حضور این مدافع ۳۰ سال صورت گرفته بود اما حضور تعدادی از دلال‌ها در این میان باعث شد، مذاکره به بن‌بست بخورد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد، باشگاه پرسپولیس با کنار زدن این افراد و مذاکره مستقیم با عبدالکریم روند مثبتی را در پیش گرفته و طرفین به توافقاتی هم دست پیدا کردند و اگر مشکلی رخ ندهد مدافع تیم ملی قطر به زودی لباس پرسپولیس را برتن خواهد کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب