1402/11/02-14:23

مانچینی: عربستان مدعی قهرمانی آسیا نیست!

 مانچینی: عربستان مدعی قهرمانی آسیا نیست!

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان از چهار تیم نخست آسیا در رده‌بندی فیفا به‌عنوان مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت‌های آسیا نام برد.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، روبرتو مانچینی درباره برتری 2 بر صفر تیم ملی فوتبال عربستان مقابل قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا 2023، با تمجید از شاگردانش اظهار داشت: زمانی که قرقیزستان هر 11 بازیکن خود را در اختیار داشت، بازیکنان ما عملکرد بهتری از خود نشان دادند، با این حال سرعت بازی ما با دو اخراج قرقیزستان کمتر شد.

وی با بیان اینکه عربستان شایستگی پیروزی در این مسابقه را داشت، خاطرنشان کرد: در مجموع بازی خوبی مقابل قرقیزستان ارائه کردیم، فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود آوردیم که آنها را از دست دادیم. تیم ما بهتر از قبل شده است اما هنوز کارهای زیادی باید انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی عربستان با مقایسه تیم خود با سایر تیم‌هایی که از آنها به‌عنوان نامزد قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2023 نام برده می‌شود، گفت: چهار تیم ژاپن، ایران، استرالیا و کره جنوبی شرایط بسیار خوبی دارند و مدعیان قهرمانی هستند. این تیم‌ها در رده‌بندی فیفا بالاتر از ما هستند و من فقط این رده‌بندی را در نظر می‌گیرم، ما هنوز با رتبه‌های نخست آسیا فاصله داریم.

عربستان با غلبه بر تیم‌های ملی عمان و قرقیزستان، با شش امتیاز در صدر جدول گروه F ایستاد و راهی دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب