1402/11/03-16:52

رونمایی از جانشین یامگا در استقلال برای پنالتی‌ها

رونمایی از جانشین یامگا در استقلال برای پنالتی‌ها

در غیاب کوین یامگا، استقلال در هنگام زدن ضربات پنالتی با چالشی مهم مواجه خواهد بود.

به گزارش دولت بهار؛ پس از آسیب‌دیدگی شدید کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال، که منجر به دوری طولانی مدت او از میادین خواهد شد، کادرفنی و هواداران این تیم به شدت نگران وضعیت جسمانی این بازیکن و همچنین زمان بازگشت او به مستطیل سبز هستند.

ورزش سه در گزارش خود نوشته که استقلالی‌ها در سال‌های اخیر بازیکنان باکیفیتی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند، بازیکنانی که اگر مصدوم نمی‌شدند شرایط متفاوتی را با پیراهن استقلال تجربه می‌کردند و به مراتب در مسیر فوتبالی خود پیشرفت بیشتری می‌کرد.

اما یک دلیل مهمی که استقلالی‌ها از نبود یامگا ناراحت هستند، این است که او 14 بار برای استقلال پنالتی زده و همه این 14 بار پنالتی استقلال تبدیل به گل شده است.

خصوصیتی که دیگر بازیکنان استقلال نداشته‌اند، اما قطعاً استقلال نیم‌فصل دوم را باید بدون یامگا استارت بزند و کادرفنی این تیم باید جانشینی برای او در نظر بگیرند تا در مواقع لازم برای استقلال پنالتی بزند.

در میان بازیکنان استقلال چند بازیکن چنین ویژگی را دارند؛ مهرداد محمدی، بلانکو، روزبه چشمی، مهدی‌پور و زبیر نیک نفس پنج بازیکنی هستند که می‌توانند جای یامگا را پر کنند.

اما جواد نکونام، که این روزها به دلیل مصدومیت یامگا، به‌شدت ناراحت است، کدام یک از این بازیکنان را برای پنالتی زدن انتخاب می‌کند؟ سرمربی استقلال مجبور است که بین این پنج نفر که تاکنون امتحان خود را پس داده‌اند جانشین مناسبی برای الماس سیاه پیدا کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب