1402/11/03-19:11

سرمربی جدید پرسپولیس ظرف یکی دو روز آینده مشخص می‌شود

سرمربی جدید پرسپولیس ظرف یکی دو روز آینده مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت، سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه طی روزهای آتی معرفی خواهد شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، رضا درویش در مورد پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: گل‌محمدی در این فصل چندین بار تمایل داشت که به‌خاطر خستگی و مشکلاتی که داشت، با باشگاه همکاری نداشته باشد. در آخرین مرتبه از او خواستم تا به‌عنوان مدیر فنی در پرسپولیس فعالیت کند یا مربی جدید را خودش معرفی کند، اما گل‌محمدی با توجه به مسائلی چون سقف بودجه و کسر امتیاز، فضای فوتبال را زیاد مساعد نمی‌دید.

وی در مورد اختلاف‌های معمول که ممکن است میان مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما اختلاف‌نظر ساده هم با گل‌محمدی نداشتیم. او هر چه از مدیریت باشگاه می‌خواست و این خواسته هم مقدور بود، مهیا می‌کردیم. یک مورد فقط مسائل مالی بود که از دست‌مان برنمی‌آمد آن را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره منتفی شدن سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال این باشگاه گفت: شنیده می‌شد شاید یکی از دلایل نپذیرفتن پیشنهاد ما، جرایم مالی و ممنوع‌الخروجی باشد که برطرف شد. برانکو مشکلات خانوادگی داشت و دعوتنامه‌ای از کشور اروپایی دارد که برای آن «اوکی» داده و اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد باید به این کشور برود. برانکو به همین خاطر گفت که هر چه زودتر به فکر مربی باشیم.

درویش در مورد زمان رونمایی از سرمربی جدید پرسپولیس تصریح کرد: سه گزینه خارجی داریم و سرمربی جدید طی یکی دو روز آینده اعلام می‌شود. هیئت مدیره باشگاه هیچ گزینه ایرانی برای جانشینی گل‌محمدی به ما معرفی نکرده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب