1402/11/09-15:27

حمله به دمشق؛ پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شد

 حمله به دمشق؛ پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شد

منابع خبری از فعال شدن پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان دمشق و حومه آن خبر می‌دهند.

به گزارش دولت بهار، پدافند هوایی ارتش سوریه ظهر امروز (۹ بهمن) برای مقابله با اهداف متخاصم فعال شد و برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «سیده زینب» در حومه دمشق خبر می‌دهند.

شبکه المیادین نیز خبر داد که رژیم صهیونیستی به اهدافی در بین روستای «عقربا» و «سیده زینب» در جنوب پایتخت سوریه حمله کرده است. شبکه الجزیره نیز می‌گوید که سه موشک مزرعه‌ای در اطراف منطقه سیده زینب را هدف قرار داده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز نوشت که طبق اطلاعات اولیه تعدادی موشک از آسمان جولان اشغالی شلیک شده است که عمده موشک‌ها پیش از رسیدن به هدف ره‌گیری و منهدم شده‌اند.

همزمان برخی منابع غیر رسمی از شهادت حداقل دو نفر در این حمله خبر داده‌اند، این حمله همچنین منجر به تلف شدن تعدادی از احشام اهالی شده است.

حمله اسراییل در زینبیه به مرکز مستشاری ایران بوده است

به گزارش تسنیم، رژیم صهیونیستی یک مرکز مستشاری ایران در منطقه سیده زینب در ریف دمشق را هدف قرار داده است که خبرها از شهادت و زخمی شدن برخی افراد حکایت دارند.

گزارشات اولیه همچنین حاکی از شهادت ۲ غیرنظامی و تخریب اموال برخی از شهروندان سوری در حمله هوایی عصر امروز ارتش رژیم صهیونیستی به حومه دمشق است.

هیچ مرکز مستشاری ایران در سوریه هدف قرار نگرفته است

سفیر ایران در سوریه درتوییتی نوشت: حمله امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به حاشیه جنوبی شهر دمشق هیچ مرکز مستشاری جمهوری اسلامی ایران هدف قرار نگرفته است. از میان شهروندان یا مستشاران ایرانی کسی به شهادت نرسیده است. حملات کور صهیونیست‌ها خللی در عزم محور مقاومت ایجاد نمی‌کند.

وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرد در حمله صبح امروز به منطقه سیده زینب، تمامی شهدا از شهروندان سوریه بودند و موجب ایجاد خسارات مالی برای شهروندان شده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب