1402/11/16-00:34

سه خرید جدید در راه پرسپولیس است؟

سه خرید جدید در راه پرسپولیس است؟

مدیران پرسپولیس در تدارک جذب بازیکنان جدید هستند.

به گزارش دولت بهار به نقل از شفقنا ورزشی، سرخپوشان پایتخت بعد از پایان یافتن اردوی تیم خود در کشور امارات به تهران بازگشته‌اند و از روزهای آینده تمرینات را زیر نظر سرمربی جدیدشان آغاز خواهند کرد.

اوسمار ویرا که بعد از جدایی گل‌محمدی در راس کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته اعلام نیاز خود را به جذب چند بازیکن را به اطلاع مدیریت باشگاه رسانده و آنها به این مربی قول همکاری داده‌اند.

گفته می شود پرسپولیسی‌ها جذب یک گلر برای ذخیره بیرانوند ،مهاجم خارجی و یک هافبک دفاعی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

محمد خدابنده‌لو که گزینه سرخپوشان برای جانشینی سرلک است به رضایت‌نامه مس رفسنجان برای پیوستن به پرسپولیس احتیاج دارد. سرمربی مس و مدیران این باشگاه به پرسپولیس پیشنهاد معاوضه مسعود ریگی و خدابنده‌لو را داده‌‌اند و منتظر جواب مدیران باشگاه تهرانی هستند.

گفته می شود رضایت نامه ویلن موتا برزیلی هم توسط باشگاه تایلندی صادر شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم در نیم فصل دوم لیگ برتر در جمع سرخپوشان پایتخت خواهد بود.

اشتباهات گلر‌های ذخیره پرسپولیس در بازی تدارکاتی و عدم جانشینی مطمئن برای بیرانوند باعث شده تا مدیران باشگاه نیم‌ نگاهی هم به خرید گلر ذخیره داشته باشند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب