1402/11/23-22:32

گل‌محمدی جدی‌ترین گزینه نیمکت فولاد!

گل‌محمدی جدی‌ترین گزینه نیمکت فولاد!

باشگاه فولاد خوزستان تا ساعاتی دیگر در جلسه‌ای اضطراری درباره آینده نیمکت این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، بعد از عدم نتیجه‌گیری تیم فولاد خوزستان با علیرضا منصوریان و شکست سنگین این تیم برابر ملوان بندر انزلی، این مربی از سمتش برکنار شد تا ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی هدایت فولاد را برعهده بگیرد.

فولاد با مارتینز نیز عملکرد سینوسی داشت. در زمان حضور این مربی، خوزستانی‌ها موفق به کسب چهار برد و سه تساوی شدند و در چهار دیدار نیز شکست خوردند. همین موضوع سبب شد تا هواداران فولاد نسبت به عملکرد این مربی نیز معترض باشند. در نهایت با شکست فولاد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر چادرملو اردکان آن هم در خانه، هواداران این تیم خواستار اخراج این مربی اسپانیایی شدند.

تشدید اعتراضات به عملکرد فولاد پس از اعمال تغییرات روی نیمکت این تیم، امشب قرار است جلسه‌ای سرنوشت‌ساز در خصوص وضعیت کادر فنی فولاد برگزار شود. گفته می‌شود مدیران باشگاه خوزستانی قصد دارند تا با توافق دوطرفه، با مارتینز قطع همکاری کنند تا این مربی اسپانیایی نیز بعد از ۵ ماه نیمکت این تیم را ترک کند.

گفته می‌شود جدی‌ترین گزینه برای هدایت فولاد در ادامه فصل یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس است. گل‌محمدی سابقه حضور در فولاد را دارد و در دوران بازی نیز بعد از جدایی از پرسپولیس در برهه‌ای با پیراهن فولاد خوزستان به میدان رفت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب