1402/12/03-14:40

فولاد - رحمتی به سرانجام نرسید

فولاد - رحمتی به سرانجام نرسید

باشگاه فولاد خوزستان اطلاعیه‌ای را درباره آخرین وضعیت نیمکت تیم بزرگسالان صادر کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، در حالی که شب گذشته باشگاه فولاد تایید کرد که به توافقات نهایی با مهدی رحمتی به عنوان جانشین مارتینس دست پیدا کرده اما پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، جو هواداری فولاد با حضور رحمتی در این تیم مخالفت کردند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مهدی رحمتی صبح امروز به اهواز رفته بود تا قراردادش را با فولاد امضا کند اما پس از جو منفی‌ای که در بین هواداران فولاد ایجاد شد، دو طرف قید همکاری را زدند و رحمتی دقایقی دیگر اهواز را ترک می‌کند.

باشگاه فولاد خوزستان، در اطلاعیه در خصوص همین موضوع توضیحاتی ارائه داده است. 

"پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی، به اطلاع می‌رساند در روزهای گذشته تلاش‌های زیادی برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان انجام شده است.

باشگاه در این مسیر با گزینه های مورد تایید هواداران مذاکراتی فشرده و طولانی داشت اما با وجود برخی توافقات صورت گرفته در نهایت این مذاکرات به عقد قرارداد منجر نشد و نافرجام ماند.

با توجه به خواسته هواداران عزیز، مبنی بر انتخاب یک سرمربی با رزومه مناسب و در شان باشگاه بزرگ فولاد خوزستان و با علم به اینکه چنین انتخابی در بازه زمانی فعلی امکان‌پذیر نیست، مدیریت باشگاه تصمیم بر ادامه فعالیت با کادرفنی خوزستانی به رهبری احمد آل‌نعمه اتخاذ کرده است.

باشگاه فولاد خوزستان در شرایط حساس کنونی به سمت هواداران شریف خود دست یاری دراز می‌کند؛ بدیهی است که بازگشت به دوران پرافتخار بدون همدلی و اعتماد متقابل حاصل نخواهد شد."

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب