1402/12/03-23:30

پیروزی الهلال عربستان برابر سپاهان در ریاض

پیروزی الهلال عربستان برابر سپاهان در ریاض

تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و سپاهان ایران از ساعت ۲۱:۳۰ در آخرین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، در ورزشگاه کینگدام آره‌نا ریاض به مصاف هم رفتند که بازی با برتری سه گله الهلال پایان یافت.

به گزارش دولت بهار، سپاهان که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر یک شکست خورده است و چیزی برای از دست دادن ندارد، در این نیمه بازی هجومی ارائه کرد و در دقیقه ۳۱ با ضربه سر فرشاد احمدزاده به گل رسید. با این حال به دلیل حضور وینگر سپاهان در منطقه آفساید، این گل مردود اعلام شد.

سپاهان در این مسابقه نمایشی هجومی ارائه کرد و در نیمه اول حملاتی روی دروازه پُرافتخارترین تیم آسیا به وجود آورد که این نیمه، گلی در بر نداشت. طلایی‌پوشان در دقیقه ۵۴ با گلزنی فرشاد احمدزاده از الهلال پیش افتادند و به غلبه بر الهلال در عربستان امیدوار شدند.

در شرایطی که تیم ژوزه مورایس برتر از حریف بود، سیاوش یزدانی به دلیل خطای شدید روی مالکوم در دقیقه ۷۱ با کارت قرمز عادل خمیس النقبی داور اماراتی مسابقه مواجه شد تا سپاهان با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه بدهند. پیش‌تر در مرحله گروهی، هادی محمدی و محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار طلایی‌پوشان با نیروی هوایی از زمین اخراج شده بودند و محمد دانشگر در دیدار رفت سپاهان – الهلال کارت قرمز گرفته بود.

عادل خمیس النقبی داور اماراتی بازی، در نیمه اول به بازیکنی از دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

کارت قرمز:
سیاوش یزدانی (۷۱)

شرح گل ها:
الهلال صفر – سپاهان یک (دقیقه ۵۴: فرشاد احمدزاده): یک ارسال به سمت چپ نصیب میلاد زکی پور شد. این بازیکن نیز توپ را به اعرابی سپرد که ارسال او در تیر دوم با ضربه سر رامین رضاییان همراه شد و فرشاد احمدزاده مقابل دروازه خالی توانست توپ را به تور چسبانده و سپاهان را پیش بیندازد.

الهلال یک – سپاهان یک (دقیقه ۷۶: سالم الدوسری): پاس علی البلیهی به سالم الدوسری رسید و این بازیکن با یک چرخش تماشایی وارد محوطه جریمه شد و ضربه بغل پا و فنی او پس از برخورد به دست نیازمند وارد دروازه شد.

الهلال ۲ – سپاهان یک (دقیقه ۸۲: روبن نوس): ارسال میشائیل به روی دروازه و پاس میتروویچ به مالکوم رسید که شوت او را ابتدا نورافکن و سپس زکی پور دور کردند که روبن نوس از پشت محوطه جریمه با یک شوت تماشایی و روی پا، دروازه سپاهان را باز کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب