1402/12/04-10:47

وعدۀ جدید برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

وعدۀ جدید برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: به طور قاطع عرض می‌کنم که حداکثر تا 5، 6 روز آینده سرمربی تیم ملی والیبال و دستیبارانش مشخص خواهند شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، وحید مرادی در خصوص اینکه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به کجا رسید، اظهار داشت: با نظر کمیته فنی به دو گزینه رسیدیم و اکثر اعضای کمیته فنی تاکید کردند که گزینه باید خارجی باشد و فقط یک نفر روی گزینه داخلی نظر داشت که عنوان می کرد باید پلن B هم داشته باشیم. فضای کشور و علاقمندان والیبال هم هیچ کدام تمایلی به گزینه داخلی ندارند و ما هم برهمین اساس به 2 گزینه خارجی رسیدیم و ظرف چند روز آینده با یکی از آنها به توافق خواهیم رسید.

وی ادامه داد: نام جولیانی را دوستان مطرح کردند، اما قرار نبود این اسامی از کمیته فنی بیرون بیاید و دوستان کم لطفی و نام او را مطرح کردند.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: اگر رعایت می‌کنیم و اسامی مطرح نمی‌شود به خاطر این است که اتفاق قبلی نیافتد چرا که برخی فقط به منافع خودشان و دوستان شان فکر می‌کنند و به منافع ملی کمتر توجه دارند. به طور قاطع عرض می‌کنم که حداکثر تا 5، 6 روز آینده سرمربی تیم ملی والیبال و دستیارانش مشخص خواهند شد.

وی در مورد اینکه آیا می‌توانیم جولیانی را سرمربی تیم ملی بدانیم، یا خیر، تاکید کرد: به خاطر همین دلایلی که عرض کردم اجازه دهید به همین شکل کار را جلو ببریم. علاقمندان هم دوست ندارند یک بار دیگر همان اتفاق قبل تکرار شود.مرادی ادامه داد: یکی از دلایلی که به این 2 گزینه رسیدیم این بود که آنها مصمم به گرفتن نتیجه بودند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب