1399/05/06-23:59

فروش هر کیلو تخم مرغ بیش از ۱۱ هزار تومان گرانفروشی است

فروش هر کیلو تخم مرغ بیش از ۱۱ هزار تومان گرانفروشی است

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با توجه به نوسان قیمت تخم مرغ مسئولان به منظور تنظیم بازار داخل، صادرات تخم مرغ به خارج از کشور را قطع کردند و اکنون قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ ۱۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است و فروش بیشتر از این قیمت گرانفروشی است.

به گزارش دولت بهار، سعید محمدی پور روز دوشنبه در حاشیه نشست خبری که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: قیمت هر شانه تخم مرغ حدود دوکیلوگرمی از ۳۰ هزار به ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، چندی پیش رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذاراستان تهران در گفت و گو با رسانه ها میزان صادرات تخم مرغ در سال گذشته ۴۵ تا ۴۶ هزار تن اعلام کرده بود.

ناصرنبی‌پور افزوده: تولید روزانه تخم مرغ اسمی دو هزار و ۹۰۰ تا ۳ هزار تن است، اما در حقیقت ۶۰ تا ۷۰ درصد تولید ناشی از کمبود نهاده و گرما کاهش یافته است.

براساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز با هماهنگی های لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، فروشگاه‌های زنجیره ای و تشکل‌های تولیدی صورت گرفته، توزیع گسترده و کافی تخم مرغ با حداقل سود عمده وخرده فروشی در مراکز یادشده در حال انجام است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب