1399/05/07-00:16

لیبرمن: متأسفانه نصرالله به حرفی که می‌زند عمل می‌کند

 لیبرمن: متأسفانه نصرالله به حرفی که می‌زند عمل می‌کند

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اعتراف به فلج شدن مناطق اشغالی در برابر پاسخ تلافی جویانه قریب الوقوع حزب الله گفت: متاسفانه باید گفت که دبیرکل حزب الله به آنچه می‌گوید، عمل می‌کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» به فلج شدن منطقه شمالی سرزمین‌های اشغالی از ترس واکنش حزب‌الله لبنان اشاره کرد.

به گزارش المیادین، این مقام صهیونیستی گفت: «متاسفانه (سید حسن) نصرالله ثابت کرد به حرفی که می‌زند عمل می‌کند و چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان.»

لیبرمن در ادامه گفت: «یکی از نیروهای حزب‌الله در دمشق کشته شد و کل شمال (سرزمین‌های اشغالی) فلج شده است.»

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌ها عصر روز دوشنبه از بروز برخی درگیری‌ها در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

اما حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد: «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «اظهارات درباره شهید شدن و زخمی شدن رزمندگان مقاومت در عملیات بمباران در اطراف مواضع اشغالگران به هیچ عنوان درست نیست. ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ابداع پیروزهای دروغین و توهم‌آمیز. تا به این لحظه، هیچ گونه درگیری یا شلیکی از سوی مقاومت اسلامی در حوادث امروز صورت نگرفته است بلکه شلیک‌ها تنها از یک سو بود آن هم دشمن ترسو، نگران و مشوش».

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب