1399/09/09-13:30

الحشد الشعبی مسئول مدیریت نظامی داعش در کرکوک را دستگیر کرد

نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» عراق امروز (یکشنبه) از دستگیری مسئول مدیریت نظامی گروه تروریستی «داعش» در استان «کرکوک» در شمال این کشور خبر دادند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، در بیانیه امروز ستاد اطلاع‌رسانی سازمان الحشد الشعبی عراق آمده است که یک یگان از نیروهای این سازمان در منطقه تحت ماموریت خود در استانهای «صلاح الدین» و کرکوک، مسئول مدیریت نظامی داعش را در عملیاتی ویژه در کرکوک دستگیر کرد.

در این بیانیه آمده است: عملیات براساس داده‌های اطلاعاتی دقیق اجرا و با موفقیت همراه بود.

مسئول مدیریت نظامی داعش که دستگیر شد

همزمان واحد اطلاعات پلیس فدرال عراق نیز از دستگیری دو تروریست خبر داد که اطلاعاتی درباره تحرکات داعش در کرکوک ارایه کردند.

سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه دیگری نیز از خنثی‌سازی عملیات نفوذ بقایای گروه تروریستی داعش در جنوب شهر «سامرا» در استان صلاح الدین خبر داد.

بر اساس این بیانیه، عناصر گروه تروریستی داعش تلاش کردند که به ناحیه «یثرب» نفوذ کرده و غیرنظامیان را هدف قرار دهند، اما تیپ ۴۱ الحشد الشعبی این تلاش آنها را خنثی کرد.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند. نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود این عناصر تروریست تلاش می‌کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب