1399/09/09-13:48

یادداشت دکتر ذبیحی درباره ریشه ترور شهید فخری‌زاده/ پیدا کنید پرتقال فروش را!

یادداشت دکتر ذبیحی درباره ریشه ترور شهید فخری‌زاده/ پیدا کنید پرتقال فروش را!

دکتر احمدي نژاد با حذف اين عناصر از دستگاه اطلاعات و امنيت كشور تلاش كرد تا با تقويت نيروهاي فهيم و مخلص وزارت اطلاعات، مسير حركت انحرافي آن را اصلاح نمايد و مانع از تكرار حوادث خونباري مانند ترور دانشمندان هسته اي در كشور شود.

دولت بهار/ دکتر علی ذبیحی: هنوز زمان بيشتري بايد بگذرد تا ابعاد جفاها و بي مروتي هايي كه به ناحق نسبت به احمدی نژاد روا داشته شد، بر همگان نمايان شود.

اتفاق تلخ ترور شهيد محسن فخري زاده ممكن است بعضي ها را از خواب غفلت بيدار كرده باشد اما هنوز هستند كساني كه براي فرار از حقيقت ترجيح مَي دهند خود را به خواب بزنند و به اين امر كه احمدی نژاد با نظام و مردم و رهبری دشمني نداشت إذعان نمايند و به اين امر واقف شوند که او از بركنار كردن مصلحي ساده لوح و عده ای از مدیران جاسوس و وابسته در وزارت اطلاعات، هيچ هدفي جز تامين امنيت، سلامت و عزت مردم و رهبری را دنبال نمي كرده است!

 احمدي نژاد با حذف اين عناصر از دستگاه اطلاعات و امنيت كشور تلاش كرد تا با تقويت نيروهاي فهيم و مخلص وزارت اطلاعات، مسير حركت انحرافي آن را اصلاح نمايد و مانع از تكرار حوادث خونباري مانند ترور دانشمندان هسته اي در كشور شود.

هرچند این تلاش به حق احمدی نژاد با بی مهری مواجه شد اما در تاریخ انقلاب ثبت شد كه او كشورش و مردم را دوست داشت و به خاطر آنها با هيچ کس وارد دعوا  و جدل نشد و فقط براي اينكه امروز متهم به كوتاهي در انجام وظايف قانوني اش نشود، آن روز تصميم گرفت تا به مدت يك هفته كارهايش را در منزل انجام دهد.

 او به خاطر ايران، انقلاب و مردم ، تمامي تهمت هاي ناروا و پرخاشگري هاي ناشايست بدفهمان و جاهلان بي منطق را به جان خرید و دم فرو بست تا سرانجام پس از قريب يك دهه سكوت، ماه پیش، بخش کوچکی از پشت صحنه های وزارت اطلاعات را بازگو کرد و از جمله به مردم ايران خبر داد كه دولت روحاني آن عناصر نالايق و پررمز و راز را بار ديگر به وزارت اطلاعات باز گردانده و پستهای مهم و كليدي را به آنها سپرده است.

 اكنون با ترور شهيد فخري زاده مردم بايد بگردند تا پرتقال فروش را پیدا کنند.  

اتفاق تلخ جمعه گذشته در آبسرد دماوند كه ملت ايران را عميقا حيرت زده كرد، ثمره عالم بودن دشمن و کودن بودن آنهایی است که درك صحيحي از ولایت ندارند اما به مثابه کاسه داغ تر از آش، همواره به اساس ولايت آسيب زده اند!

نظرات

  • میرک 30 آذر

    اقای ذبیحی افرین واقعاهمینه.

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب