1402/12/23-15:56

تشکیل نیروی مسلح در جنوب غزه توسط تشکیلات خودگردان

تشکیل نیروی مسلح در جنوب غزه توسط تشکیلات خودگردان

کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که با حمایت تل‌آویو رئیس دستگاه اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین در حال تشکیل یک نیروی مسلح در جنوب نوار غزه است.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس؛ «رئیس دستگاه اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین؛ ماجد فرج کار تشکیل یک نیروی مسلح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده‌ است». این خبر را کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی یک روز پس از انتشار خبری در خصوص تمایل تل‌آویو به واگذاری امور اداره نوار غزه به فرج منتشر کرد.

به ادعای این رسانه اسرائیلی، نیروی مسلحی که فرج در حال کار بر روی آن است، متشکل از خانواده‌هایی است که از حماس حمایت نمی‌کنند و هدف از تشکیل آن، سازماندهی روند توزیع کمک‌ها از جنوب تا شمال نوار غزه است.

پیش از این، تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان)، اعلام کرده بود که رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل؛ تساحی هنگبی اخیرا با هماهنگی نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو با رئیس 61 ساله دستگاه اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت نیز پیشنهاد داده بود که پس از پایان جنگ، ماجد فرج به طور موقت اداره امور نوار غزه را با کمک شخصیت‌هایی که عضو حماس نباشند، برعهده گیرد.

منابع آگاه می‌گویند که فرج تنها گزینه مطرح تل‌آویو برای تصدی این ماموریت نبود اما رئیس اپوزیسیون در رژیم صهیونیستی ادعا کرد که «این طبیعی است ما نام فرج را بیاوریم زیرا او بیش از هر کس دیگری در تشکیلات خودگردان فلسطین با ما علیه حماس کار می‌کرد».

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب