1399/09/17-20:49

فکری: دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد/ می‌دانیم از کجا آب می‌خورد!

فکری: دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد/ می‌دانیم از کجا آب می‌خورد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: معلوم است همه چیز از کجا آب می‌خورد و شاید دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد.

به گزارش دولت بهار؛ محمود فکری بعد از تساوی استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: جا دارد به تیم نفت ‌آبادان بابت یک امتیازی که گرفت  تبریک بگویم. به تیم داوری هم تبریک می‌گویم چون خیلی خوب داوری کردند و همان روند داوری بازی های قبل را ادامه دادند.

وی افزود: من قبل از بازی روی بحث داوری صحبت کردم و خواهش کردم که سوت‌های داوری به دقت زده شود ولی بعد از گل ما همه سوت‌ها برگشت. متاسفانه یک جورهایی شمشیر را از رو برای ما بستند. شب بازی گفتند بازیکن تیمتان محروم است و روز بازی هم گفتند یک بازیکن دیگر محروم است و ما نمی‌دانستیم بازیکنمان را می‌توانیم استفاده کنیم یا خیر.

فکری تاکید کرد: معلوم است همه چیز از کجا آب می‌خورد و شاید دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. همه جوره تلاش می‌کنند استقلال نتیجه نگیرد ولی ما تلاش می کنیم تا با خیلی‌ها بجنگیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: خیلی‌ها خیلی کارهای دیگر می‌کنند ولی با آنها کاری ندارند ولی بازیکن ما را اگر جایی کاری را انجام داده، محروم می‌کنند.تمام تمرکز تیم و بازیکنان ما را بر هم می‌زنند و مشخص است کارهایی که صورت می‌گیرد از کجا نشات می‌گیرد. همه کار می‌کنند تا به هدفشان برسند.

وی تاکید کرد: امروز می‌توانستیم با گرفتن 3 امتیاز با تیم اول همزمان صدرنشین شویم.در نیمه دوم بازیکنان ما تلاش کردند ،ما از سد حریف گذشتیم ولی از سد داوری نتوانستیم بگذریم. اشتباهات داوری تیم ما را عصبی کرد و به هم ریخت. پنالتی برای ما را نگرفتند، بازیکن حریف باید اخراج می‌شد و خیلی موارد دیگر را به ضرر ما سوت زدند. در صحنه ای که کمک داور به سود ما پرچم زده داور وسط تصمیم او را وتو کرد و با تیم ما لجبازی می‌کرد و هماهنگی بین تیم داوری نبود.آنها شدیدا متزلزل عمل کردند.اخطارهای بی مورد باعث شد تا شکل بازی عوض شود.

وی یادآور شد: همه این مسائل باعث شد تا بازی از شکل خودش خارج شود. چه روی گل آفساید نفت و چه گل سالم این تیم در سخت‌گیری نکردن و اینکه بازیکن حریف را گم کردیم و فرصت دادیم آنها به گل برسند.خدا را شکر که ما فاصله آنچنانی با صدر جدول نداریم و باید ضعف‌هایمان را پوشش بدهیم تا در دیدار آتی بهتر بازی کنیم ولی ضعفهای داوری بر عهده ما نیست و نمی‌توانیم در مورد ضعف داوری کاری کنیم.

فکری تاکید کرد: وقتی حرف می‌زنیم کمیته داوران نباید لجبازی کند. داور خدای داخل زمین است و باید اشتباهاتش را ببیند اگر ما حرف می‌زنیم نباید به کسی بر بخورد یا در زمین لجبازی کند. داوری که لجبازی کند فاکتور داوری را ندارد. 4 هفته حرف نزدیم ولی همه چیز به ضرر ما شد. 4 کارشناس بعد از بازی با فولاد حرفهای متفاوت زدند. یکی می‌گوید پنالتی بود و یک می‌گوید پنالتی نبود!انگار ما چشمانمان را بستیم و ما فوتبال ندیده ایم و فقط آنها دیده اند؟ برای یک تیم خیلی خوب سوت می‌زنند و اشتباهات به سود آنها است ولی برای ما اینگونه نیست.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا به این تیم امیدوار است یا خیر خاطرنشان کرد: من به این تیم خیلی امیدوار هستم. تکرار می‌کنم، فقط 25 روز فرصت داشتیم تیم را ببندیم. از سوی دیگر مشکلات مدیریتی، تغییر مدیرعامل و مشکلات مالی باعث شد که ما وقت زیادی نداشته باشیم. در این مدت بازیکنان تلاش کردند البته تیم در حال شکل گیری است و در بازی های آتی شکل بهتری خواهیم گرفت. امیدوارم بازیکنان مشکلات سالهای قبل را فراموش کنند و استقلال همان تیمی شود که طرفداران واقعی ما آن را می‌خواهند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب